انجی سیج

انجی سیج

انجی سیج (به انگلیسی: Angie Sage) (متولد ۱۹۵۲) خالق مجموعه سپتیموس هیپ است که شامل کتاب‌های افسون، پرواز، فیزیک و جستجو و سه کتاب دیگر می‌شود. او همچنین تصویرگر یا نویسنده آثار بسیاری برای کودکان است. او همچنین نویسنده مجموعه آرمنته جن زده است.

انجی سیج در دره تامس، لندن و کنت بزرگ شد. پدر انجی یک ناشر بود. او کتاب‌های خالی را به خانه می‌آورد تا انجی آنها را با داستان یا نقاشی پر کند. سیج اول به فراگیری پزشکی پرداخت اما با تغییر دادن ذهنیت خود وارد رشته هنر و مدرسه لسسیتر شد. او در این مدرسه در زمینه گرافیک طراحی و تصویر سازی تحصیل کرد. او نوشتن کتاب‌هایش را بعد از دوران کالج آغاز کرد و سپس بعد از مدتی در نوشتن داستان برای کودکان مهارت یافت. اولین رمان او سپتیموس هیپ: افسون نام دارد.

کتاب های انجی سیج

عمارت آب پران


شمشیری در گروتو


ستاره گیر


عاتش


صیاهی


سایرن خبیس


جسط و جو


پرواذ


افصون


مجموعه آرمنته ی جن زده


فیظیک


راه یاب


شن سوار


توله دراکولا


خانه ی تسخیر شده ی من


آرامینتای جن زده 7


ارواح پرستار


قورباغه ربایی


بیشتر بخوانید

ژانر فانتزی، پرورشگاه تخیل و خلاقیت

زمانی در تاریخ بشر، تمامی آثار ادبی به نوعی فانتزی به حساب می آمدند. اما چه زمانی روایت داستان های فانتزی از ترس از ناشناخته ها فاصله گرفت و به عاملی تأثیرگذار برای بهبود زندگی انسان تبدیل شد؟

چرا باید کودکان را با داستان ها آشنا کنیم

داستان ها نقشی مهم و حیاتی در رشد و پیشرفت کودکان دارند. کتاب هایی که می خوانند و شخصیت هایی که از طریق ادبیات با آن ها آشنا می شوند، می توانند به دوستانشان تبدیل شوند.

جهانی نو با پیوند ژانرهای علمی تخیلی و فانتزی

چه اتفاقی می افتد وقتی دو ژانر علمی تخیلی و فانتزی، و انتظارات متفاوتی که از آن ها داریم، در تار و پود یکدیگر تنیده شوند؟