کتاب ابزار فانی - شهر خاکستر 1

City of Ashes
کد کتاب : 15048
مترجم :
شابک : 978-6002913111
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 283
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ابزار فانی - شهر خاکستر 2
City of Ashes
کد کتاب : 15049
مترجم :
شابک : 978-6002913128
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 231
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ابزار فانی - شهر خاکستر 1 اثر کاساندرا کلر

در کتاب شهر خاکستر1 ،تنها آرزوی کلاری فری این است که زندگی اش به حالت نرمال برگردد. اما ، وقتی شکارچی سایه هستی ، مادرت در کما جادویی است و ناگهان میتوانی ساکنان دنیای زیرزمینی مانند گرگ ها ، خون آشام ها و پری ها را را ببینی ، عادی بودن به چه معناست ؟ اگر کلاری دنیای شکارچیان سایه را پشت سرش رها کند ، به این معناست که وقت بیشتری برای بهترین دوستش ، سایمون دارد که داردبه چیزی بیش از یک دوست تبدیل می شود . اما دنیای شکارچیان سایه آمادگی جدا شدن از او را ندارد - خصوصا برادر خوش تیپ ، عصبانی تازه پیدا شده اش ، جیس. و تنها شانس کلاری برای کمک به مادرش ، ردیابی شکارچی سایه سرکش ولنتاین است ،که احتمالا دیوانه ، مطمئنا شیطان و همچنین پدرش است.

برای پیچیده تر کردن امور ، کسی در شهر نیویورک در حال به قتل رساندن بچه های دنیای زیر زمینی است. آیا ولنتاین پشت قتل ها است- و اگر او باشد ، او سعی می کند چه کاری انجام دهد؟ وقتی که دومین ابزار مرگبار،شمشیر روح ، به سرقت می رود ، کاراگاه ترسناکی جهت تحقیقات از راه میرسد و روی جیس دقیق میشود . کلاری چگونه می تواند جلوی ولنتاین را بگیرد ، اگر جیس حاضر است برای کمک به پدر خود به همه چیزهایی که اعتقاد دارد خیانت کند؟


کتاب ابزار فانی - شهر خاکستر 1


ویژگی های کتاب ابزار فانی - شهر خاکستر 1

نامزد جایزه Gaylactic Spectrum سال 2009

کاساندرا کلر
جودث روملت (Judith Rumelt؛ متولد ۲۷ ژوئیهٔ ۱۹۷۳) که بیشتر با نام ادبی‌اش کاساندرا کلر (انگلیسی: Cassandra Clare) شناخته می‌شود یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است که داستان‌هایش را در سبک تخیلی نوجوانان و جوانان می‌نویسد. مشهورترین اثر او مجموعهٔ «عوامل فانی» است که از زمان عرضه به عناوین پرفروش تبدیل شد و هم‌اکنون برای نخستین بار به زبان پارسی در حال ترجمه می‌باشد.
نکوداشت های کتاب ابزار فانی - شهر خاکستر 1
"A gorgeous fantasty that's so good, it's dangerous." -- Holly Black
"یک فانتزی زیبا که خیلی خوب است ، این موضوع خطرناک است." - هالی بلک

قسمت هایی از کتاب ابزار فانی - شهر خاکستر 1 (لذت متن)
قبلا در مورد گرگینه ها شنیده بودم. یه جور موجودات شناخته شده محسوب می شن. ماهی یه بار گرگ می شه، خب بشه. اما شکارچی های سایه، یه جورایی مثل یه فرقه می مونن. - مثل فرقه نیستن. معلومه که هستن. شکار کردن سایه تمام زندگی شونه و به همه ی گونه های دیگه با تحقیر نگاه می کنن. به ما می گن خاکی ها. انگار خودشون از انسان ها نیستن. با مردم عادی دوست نمی شن، جاهایی که مردم عادی می رن اونا نمی رن، به جوک های مردم عادی نمی خندن، فک می کنن خیلی از ما بهترن.