کتاب در جست و جوی آلاسکا

Looking for Alaska
کد کتاب : 1582
مترجم :
شابک : 978-600-8812-53-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 118
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

در جستجوی آلاسکا
Looking for Alaska
کد کتاب : 122283
مترجم :
شابک : 978-6225952294
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب در جست و جوی آلاسکا اثر جان گرین

کتاب در جست و جوی آلاسکا، رمانی نوشته ی جان گرین است که اولین بار در سال 2005 منتشر شد. مایلز پاج هالتر از زندگی امن خود در خانه خسته شده است. تمام زندگی مایلز بدون اتفاقی خاص سپری شده و علاقه ی شدیدش به آخرین سخنان چهره های برجسته، فقط و فقط او را نسبت به تجربه ی ماجراجویی، مشتاق تر کرده است. مایلز به دنیای گاهاً دیوانه وار و پرماجرای مدرسه ی شبانه روزی کالور کریک قدم می گذارد و زندگی اش کاملاً با گذشته متفاوت می شود، زیرا در این مدرسه، آلاسکا یانگ حضور دارد؛ دختری جذاب، باهوش، بامزه، کله شق و بسیار شگفت انگیز. آلاسکا خودش به تنهایی یک ماجراجویی بزرگ به حساب می آید. این دختر، مایلز را به جهان خود می کشاند و قلب او را می رباید... اما اتفاقی به وقوع می پیوندد که همه چیز را کاملاً دگرگون می کند.

کتاب در جست و جوی آلاسکا


ویژگی های کتاب در جست و جوی آلاسکا

برنده جایزه مایکل ال. پرینتز

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

جان گرین
جان مایکل گرین، زاده ی 24 آگوست 1977، نویسنده، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است. گرین در ایندیانا به دنیا آمد. سه هفته بعد از تولد او، خانواده اش به میشیگان، سپس به آلاباما و درنهایت به فلوریدا نقل مکان کردند. او در سال 2000 در رشته های زبان انگلیسی و مطالعات دینی از کالج کنیون فارغ التحصیل شد. گرین همزمان با کار در بیمارستان کودکان به مدت چند ماه، در دانشگاه الهیات شیکاگو ثبت نام کرد، اگرچه هیچ وقت در کلاس ها شرکت نکرد. او در ابتدا قصد داشت تا کشیش شود اما تجربه ی کار در بیمارستان کودکان و م...
نکوداشت های کتاب در جست و جوی آلاسکا
John Green's stunning story.
داستان خیره کننده ی جان گرین.
Barnes & Noble

Funny, inspiring, and always compelling.
بامزه، الهام بخش و همیشه هیجان انگیز.
Bookpage Bookpage

Brilliant and insightful.
درخشان و خردمندانه.
Chicago Tribune Chicago Tribune

قسمت هایی از کتاب در جست و جوی آلاسکا (لذت متن)
تنها راه خروج از هزارتوی رنج، بخشیدن است.

وقتی آدم بزرگ ها با آن لبخند موذیانه و احمقانه می گویند «نوجوانان فکر می کنند شکست ناپذیرند»، نمی دانند که چقدر درست می گویند. ما هیچ وقت ناامید نمی شویم چون هیچ چیز نمی تواند ما را به شکلی برگشت ناپذیر در هم بشکند. ما فکر می کنیم شکست ناپذیریم چون هستیم. نمی توانیم متولد شویم و نمی توانیم بمیریم. مثل همه ی انرژی ها، فقط می توانیم شکل و اندازه و نمود بیرونیمان را تغییر دهیم. آن ها وقتی پیر می شوند، این را فراموش می کنند و ترس از موفق نشدن و از دست دادن در آن ها شکل می گیرد.

آن ها عاشق موهایشان هستند چون آنقدر باهوش نیستند که چیزی جذاب تر را دوست داشته باشند.