کتاب مکالمه هایم با سگ وحشی همسایه/بالا روی بام

Conversations with My Neighbour's Pitbull
کد کتاب : 15496
مترجم :
شابک : 978-6226863001
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مکالمه هایم با سگ وحشی همسایه/بالا روی بام اثر کلم مارتینی

ژانر کلم مارتینی کمدی سیاه است. لحنش تلخ و گزنده و گاه خشن، اما سبکش مفرح و تأثیرگذار و هوشمندانه است. جنگ و جدال پرهیجان همسایه ها در دو نمایشنامه مکالمه هایم با سگ وحشی همسایه و بالا روی بام بدل به نمونه ای کوچک از جنگ و جدال های بزرگ تر در جهان می شود و پرسش های مهمی درباره ماهیت خشونت و نژادپرستی و حقوق بشر به میان می آورد، با شخصیت هایی که باید انتخاب کنند آیا می خواهند مسئولیت زندگی کنونی خود را بپذیرند یا صرفا مخلوقی باشند که رویدادهای گذشته به آنها شکل داده است.
شخصیت های مکالمه هایم با سگ وحشی همسایه ساکنان دو خانه در حومه شهری در کانادا هستند، همسایه هایی که با وجود خصلت های عجیب و غریب شان ویژگی های جهان شمولی دارند که به نوعی برای همه آشناست؛ و شخصیت های بالا روی بام زوجی اند که جدا از هم زندگی می کنند اما هنوز طلاق نگرفته اند و درگیر رابطه ای سخت و پیچیده اند. مارتینی با شم زبانی قوی خود به این همسایه ها زندگی می بخشد. دیالوگ های مارتینی بامزه و باظرافت و پر از هیجان اند و در دهان شخصیت های جذابش خوب می نشینند.

کتاب مکالمه هایم با سگ وحشی همسایه/بالا روی بام

کلم مارتینی
کلم مارتینی، زاده ی 25 آگوست 1956، نویسنده ای کانادایی است. او علاوه بر داستان نویسی، به نوشتن فیلمنامه و نمایشنامه نیز اشتغال دارد و مدرس تئاتر در دانشگاه کلگری نیز هست. مارتینی به همراه همسر و دو دختر خود در شهر کلگری کانادا زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب مکالمه هایم با سگ وحشی همسایه/بالا روی بام