کتاب کت ومن

Catwoman: Soulstealer
  • 15 % تخفیف
    396,000 | 336,600 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 16044
مترجم :
شابک : 978-6222190118
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 438
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«سارا جی ماس» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب کت ومن اثر سارا جی ماس

کتاب «کت ومن» رمانی نوشته «سارا جی. ماس» است که اولین بار در سال 2018 وارد بازار نشر شد. «سلینا کایل» دو سال بعد از این که از همه چیز خود گذشت تا خواهرش بتواند به شکلی ایمن از زاغه های شهر بگریزد، به «گاتهام» بازگشته است. او دیگر دختر مستأصل و فقیر سابق نیست. اکنون او را با نام «هالی وندرهیز» می شناسند: ثروتمند، زیبا، و بی رحم. «هالی» نه خواهری دارد، نه خانواده ای، و نه هیچ روابطی. «سلینا» روزها وانمود می کند که از حضور در جشن ها و رویدادهای اجتماعی لذت می برد، در حالی که شب ها، در قالب «کت ومن»، راهی ماجراجویی هایی مخاطره آمیز به منظور سرقت اشیای گرانبها می شود. او مبارزی شکست ناپذیر با نقشه های بی نقص است. «سارا جی. ماس» به شکلی استادانه این شخصیت کلاسیک در دنیای کامیک های «DC» را به نسخه ای مدرن از شهر «گاتهام» می آورد.

کتاب کت ومن

سارا جی ماس
سارا جی ماس ​​(متولد 5 مارس 1986) یک نویسنده فانتزی آمریکایی است که برای سریال های فانتزی تخت شیشه ای و دادگاه خار و گل رز شناخته شده است. تا سال 2021، او بیش از دوازده میلیون نسخه از کتاب‌هایش فروخته است و آثارش به 37 زبان ترجمه شده است.ماس در 5 مارس 1986 در شهر نیویورک متولد شد. او در قسمت غربی منهتن بزرگ شد. او در کودکی از خلق داستان هایی بر اساس افسانه ها یا افسانه های رایج لذت می برد. او همچنین در دوران جوانی خود به نوشتن داستان های تخیلی Sailor Moon می پرداخت.در سال 2008، ماس از کا...
نکوداشت های کتاب کت ومن
It will satisfy die-hard Batman fans as well as entice new readers.
این اثر، طرفداران سرسخت «بتمن» و همینطور مخاطبین جدید را راضی خواهد کرد.
School Library Journal School Library Journal

Sizzling with action and suspense.
لبریز از اکشن و تعلیق.
Barnes & Noble

Readers will not forget where Selina started.
مخاطبین فراموش نخواهند کرد که «سلینا» مسیر خود را از کجا آغاز کرد.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب کت ومن (لذت متن)
«لوک» در تختش نشسته و آماده ی یک شب بیخوابی دیگر بود، چنان به گوشی اش زل زده بود که انگار هر لحظه ممکن است گازش بگیرد. «بروس»: «اونجا همه چی مرتبه؟» حتما سر خط اخبار را دیده بود. شاید «بروس» در مأموریتی بحرانی باشد اما اصلا امکان نداشت حواسش به شهرش نباشد. به شهرشان.

«لوک» گوشی را به سمت خودش کشید، شارژر را جدا کرد و در پاسخ تایپ کرد، «چیز نگران کننده ای نیست». به راحتی فراموش کرد اشاره کند که امشب به دو رد زخم پنجه روی در مغازه ی جواهر فروشی خیره شده بود که پول نقد و جواهرات از آن دزدیده بودند. تمام مغازه را بار زده بودند، جز اشیای کم ارزش تر.

مرا در تاریکی، تنها رها نکن؛ در این جا که هر دویمان حضور داریم، اما در خدمت اهدافی متفاوت.