کتاب حواس پرتی مرگ بار

Deadly distraction
کد کتاب : 16124
مترجم :
شابک : 978-6008091400
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب حواس پرتی مرگ بار اثر جین واینگارتن

غم انگیزترین حادثه ای که ممکن است برای والدین اتفاق بیفتد ، مرگ فرزند خودشان است. علاوه بر این ، اگر آنها عامل مرگ نوزاد خود باشند ، بدتر خواهد بود. جین واینگارتن، نویسنده کتاب حواس پرتی مرگ بار، خوانندگان را با موارد دلخراش والدینی آشنا می کند که با فراموشی کودکانشان در اتومبیل باعث مرگ فرزندشان شده اند. واینگارتن اظهار می کند که فراموشی یک کودک در ماشین اغلب در ایالات متحده اتفاق می افتد و اظهار می کند که این ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد ، گرچه هیچ کس فکر نمی کند. سپس ، او توضیح می دهد که نوزادان داخل اتومبیل در روزهای گرم به راحتی در مدت زمان کوتاهی دچار هیپرترمی می شوند. علاوه بر این ، او توضیح می دهد که چرا والدین می توانند این واقعیت را که بچه های خود را در یک ماشین دارند فراموش کنند. علاوه بر این ، او نظر یک متخصص را به عنوان شواهدی ارائه می دهد که نشان می دهد حافظه می تواند به دلیل عوامل زیادی که می تواند منجر به فراموشی کودک در ماشین شود ، ضعیف شود. نویسنده با ارائه چند مثال ، ادعا می کند که مرگ کودکان در اتومبیل به طور مکرر اتفاق می افتد. همچنین ، او در مورد والدینی که فرزندان خود را در ماشین فراموش کرده و باعث مرگ آنها شده اند و اینکه آیا باید به جرم متهم شوند یا نه ، بحث می کند. در نهایت ، وینگارتن استدلال می کند که فراموش کردن کودک در ماشین یک اشتباه وحشتناک است که توسط سرپرستان حواس پرت انجام می شود.
جین وینگارتن روزنامه نگار و نویسنده کارمند واشنگتن پست برنده جایزه پولیتزر است.

او مقاله نویس طنز سندیکایی آمریکایی در واشنگتن پست است. او دو بار برنده جایزه پولیتزر برای نویسندگی ویژه شده است. وینگارتن به خاطر کارهای جدی و طنزآمیز خود مشهور است.

کتاب حواس پرتی مرگ بار

جین واینگارتن
جین نورمن واینگارتن (Gene Norman Weingarten) (زادهٔ ۲ اکتبر ۱۹۵۱) ستون‌نویس و هجونویس در روزنامه واشینگتن‌پست است. واینگارتن صاحب دو جایزهٔ پولیتزر در روزنامه‌نگاری است. او همزمان برای نوشته‌های جدی و طنز خود شناخته شده است.
دسته بندی های کتاب حواس پرتی مرگ بار
قسمت هایی از کتاب حواس پرتی مرگ بار (لذت متن)
اسلاتکین در پاسخ گفت: «فرض می کنیم عابران نوازنده را نمی شناسند و صرفا او را نوازنده ای خیابانی می دانند... اما فکر نمی کنم که اگر واقعا خوب باشد، مردم به او بی توجهی کنند. چنین نوازنده ای در اروپا مخاطب بیشتری جذب خواهد کرد... ولی به نظر من، از بین هزار نفر، ممکن است ۳۵ تا ۴۰ نفر به ارزش کار او پی ببرند. احتمالا ۷۵ تا ۱۰۰ نفر بایستند و مدتی به آهنگ گوش دهند».

اولین جرقه این ایده در ذهن بل اندکی پیش از کریسمس زده شد، در حالی که در یکی از ساندویچی های کپیتال هیل قهوه می خورد. او از نیویورک آمده بود تا در کتابخانه ملی کنگره آمریکا موسیقی اجرا کند و در این کتابخانه گنجینه ای استثنایی را بررسی کند: ویولنی از قرن هجدهم میلادی که زمانی متعلق بود به هنرمند و آهنگساز نام آور اتریشی فریتز کرایسلر متصدی های کتابخانه از بل خواستند آن را بنوازد. صدایش هنوز هم زیبا بود.