کتاب شاهزاده ی ایرانی 1

Prince of Persia
(شن های زمان)
کد کتاب : 16312
مترجم :
شابک : 978-9643697426
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

شاهزاده ی ایرانی 2
Prince of Persia
(معبد نگهبانان)
کد کتاب : 16313
مترجم :
شابک : 978-9643697433
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب شاهزاده ی ایرانی 1 اثر کارلا جابلونسکی

دستان، توتیای خیابانی در ایران، پس از نشان دادن شجاعت توسط شاه شارامان به فرزندی پذیرفته می شود. پانزده سال بعد، نظام، برادر پادشاه، شواهدی را به شاهزادگان - دستان، همراه با پسران بیولوژیکی شاه طوس و گارسیو - منتقل می کند که نشان می دهد شهر مقدس الموت در حال ساختن سلاح برای دشمنان ایران است. طوس سپاه ایران را برای تصرف الموت راهنمایی می کند. دستان و دوستانش شهر را می شکافند و دروازه ای را برای محاصره باز می کنند. در حین حمله، دستان یک گارد سلطنتی را شکست می دهد و خنجر مقدس را از او می گیرد.
الموت به دست ایرانیان می افتد، اما پرنسس تمینا منکر وجود سلاح در شهر می شود. طوس از او می خواهد که برای اتحاد دو ملت با او ازدواج کند و او تنها با دیدن خنجر در اختیار دستان می پذیرد. طوس در ضیافت جشن آنها، دستان را به پدرشان ردای گلدوزی می دهد. با این حال، ردای مسموم شده و شارامان به طور مرگبار می سوزد. گارسیو دستان را متهم به قتل پادشاه می کند، اما دستان با تمینا فرار می کند. طوس به پادشاهی منصوب می شود و بر سر دستان جایزه تعیین می شود.

کتاب شاهزاده ی ایرانی 1

کارلا جابلونسکی
کارلا جابلونسکی نویسنده و ویراستار ده ها کتاب پرفروش برای خوانندگان نوجوان و جوان است.او در شهر نیویورک بزرگ شد، جایی که در مدارس دولتی و دبیرستان علوم برانکس شرکت کرد.وی دارای مدرک لیسانس در انسان شناسی از کالج Vassar و دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشکده Gallatin از NYU، یک برنامه میان رشته ای است که وی برای نمایشنامه نویسی، تاریخچه مسائل مربوط به جنسیت در سیرک قرن نوزدهم و مدیریت هنری در آن ترکیب می کند.