کتاب باورهای زیبای یک مرد ثروتمند‏‫

The beautiful beliefs of a rich man
کتابی اعجازانگیز برای تحولی بزرگ در زندگی مالیتان
کد کتاب : 16353
شابک : ‫‭978-6003834194‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 226
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب باورهای زیبای یک مرد ثروتمند‏‫ اثر سید رضا حیات الغیب

"باورهای زیبای یک مرد ثروتمند ‫" به قلم "سید رضا حیات الغیب"، "کتابی اعجازانگیز برای تحولی بزرگ در زندگی مالیتان" به حساب می آید. این اثر تنها یک کتاب فلسفی و نظری نبوده و مطالبی که در آن ارائه می شود، برای استفاده ی عملی طراحی شده اند. مخاطب این اثر، هر انسانی است که از جهت وقت در مضیقه است اما می خواهد با بهره بردن از نتایج حاصل از مطالعات متافیزیکی، ثروتمند شدن را که حق طبیعی اوست، تجربه کند.
"سید رضا حیات الغیب" این کتاب را با نثری ساده و روان و در مختصر و مفیدترین حالت ممکن به نگارش درآورده و تلاش نموده اثر را از تمام مطالب اضافی و غیر ضروری پاک کند تا چکیده ای از همه ی آنچه که برای ثروتمند شدن نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهد. او مطالب موجود در کتاب "باورهای زیبای یک مرد ثروتمند ‫" را در قالب قوانین و باورهایی که تمرین پذیرند نوشته و اگر شما واقعا خواهان زیر و رو کردن زندگی خود هستید و می خواهید حیاتی رویایی را تجربه کنید، خواندن این کتاب قدم بزرگی در این راه خواهد بود.
نویسنده تمام مطالب مورد نیاز برای دگرگونی زندگی مالی را با رفع ابهامات موجود در مسیر کسب ثروت ارائه نموده و "باورهای زیبای یک مرد ثروتمند ‫" را در چهار بخش اساسی تدوین کرده است. بخش نخست کتاب به القای تفکر و آگاهی از کسب ثروت پرداخته و آمادگی ذهنی را برای مطالعه ی فصول بعد ایجاد می کند. در بخش دوم تشریح طرح اولیه پولی بررسی شده و بخش سوم ویژگی هایی که تفکر افراد ثروتمند و فقیر را متمایز می کند، زیر ذره بین قرار می دهد. در پایان به نحوه ی بهره وری علمی و کاربردی از ذهن و محیط پرداخته می شود و چگونگی قرار گرفتن در مدار ثروت برای خواننده تشریح می شود.

کتاب باورهای زیبای یک مرد ثروتمند‏‫

دسته بندی های کتاب باورهای زیبای یک مرد ثروتمند‏‫
قسمت هایی از کتاب باورهای زیبای یک مرد ثروتمند‏‫ (لذت متن)
از هر زمانی که فکر کنید پول محدود است و به وسیله دیگران کنترل می شود و خود را موظف کنید که قوانینی برای بازداری از این پروسه وضع کنید در همان زمان شما به یک ذهن رقابتگر گرفتار می شوید و قدرت خلاق شما از دست می رود . از زمانی که این کار را شروع کنید خلاقیت را متوقف خواهید کرد . بدانید که میلیونها دلار طلای غیر قابل شمارش در کوه های زمین وجود دارد که هنوز کشف نشده اند و بدانید حتی اگر هم نبودند به تعداد زیادی می تواند توسط ماده متفکر ( کائنات ) ساخته شود که نیاز های شما را برطرف سازد . بدانید پولی که میخواهید از راه می رسد حتی اگر هزاران مرد مجبور شود که معادن طلای جدید را کشف کنند . هرگز نگران ، مضطرب و ترسان نشوید ؛ هر آنچه میخواهید به زودی از تمام زمین به سوی شما می آید . هرگز نترسید که کسی شما را از رسیدن به آنچه میخواهید باز دارد . این امر هرگز اتفاق نمی افتد . هر آنچه را که می خواهید خلق کنید ، می توانید از خلال ماده بی شکل پدید آورید و این امر نامحدود است.