کتاب متقاعد سازی

Persuasion
(مذاکره و فروش حرفه ای)
کد کتاب : 40390
شابک : 978-6003400573
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب متقاعد سازی اثر جمال قمری

"متقاعد سازی" کتابی است به قلم "جمال قمری" که در آن روش‌های نوین "مذاکره و فروش حرفه ای" آموزش داده می‌شود.
"جمال قمری" این کتاب را درباره‌ی موضوع اقناع و تاثیر بر لایه‌های ناخودآگاه ذهن انسان ها به رشته‌ی تحریر درآورده است. او در این اثری برخی از قوی ترین اسلحه و راهبردها را برای تغییر دادن ذهن و رفتار انسان‌ها، که در نتیجه سال‌ها تجربه و پژوهش به آن پی برده است، در اختیار خوانندگان می‌گذارد. "متقاعد سازی" به قلم "جمال قمری" کتابی کم‌حجم و خلاصه است؛ چون نویسنده تلاش کرده عصاره‌ی تمام دانسته‌هایش را بدون ذره‌ای شاخ و برگ اضافی، به خواننده منتقل کند تا خواننده بتواند با پیروی از این تاکتیک‌ها، بلافاصله بهبودی را در تعاملات اجتماعی خود مشاهده کند.
کتاب "متقاعد سازی" به دو بخش تقسیم شده است که بخش اول این کتاب با عنوان درس‌ها و بخش دوم با عنوان سلاح‌ها شناخته می‌شود. "جمال قمری" ده درس اساسی پیرامون "متقاعد سازی" ارائه می‌دهد و سپس سی و هشت سلاح ضروری جهت "متقاعد سازی" را به خواننده مرفی می‌کند.
این کتاب برای هرکسی که به دنبال یادگیری روش‌های نوین "مذاکره و فروش حرفه ای" است، کاربرد دارد. در این راستا تجار و بازرگانان، اثر پیش رو را یک ابزار قانع‌کننده‌ی عالی خواهند یافت. این کتاب می تواند به بازاریابان ابزارهای لازم را برای متقاعد کردن هرکسی که می خواهند بدهد. شما حتی می توانید این کتاب را به رئیس یا کارمند خود معرفی کنید تا راهنمای خوبی برای برقراری ارتباط موثر و کارآمد برای آنها باشد. "متقاعد سازی" کتابی در ژانر روانشناسی است و برای افرادی که وقت کافی جهت خواندن کتاب‌های حجیم ندارند و مایل به خواندن یک کتاب کوتاه اما موثر هستند، توصیه‌ای مناسب خواهد بود.

کتاب متقاعد سازی

جمال قمری
جمال قمری متولد سال 1358، متخصص مهارت‌های مذاکره، سخنرانی و فن بیان، مدرس و مشاور کمپانی‌های داخلی و بین المللی، مبتکر طراحی و نگارش تخصصی نطق‌های اقناعی، خالق تنها آزمون هوش مذاکره در ایران، ، مدرس و مشاور در شبکه جهانی The New Management Network، سخنران حرفه ای، مبدع مدل سخنرانی 4Es، داور مسابقات سخنرانی، نویسنده هفت عنوان کتاب و ده ها مقاله می باشد.جمال قمری در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود، تجربیات مختلفی در کارآفرینی، مدیریت عامل و مدیریت تیم‌های کوچک و بزر...
قسمت هایی از کتاب متقاعد سازی (لذت متن)
برای تغییر رفتار دیگران، می توانید رفتار مطلوبتان را تبدیل به قانون کنید، مثلا یک قانون سازمانی: از این به بعد همه کارکنان باید ساعت هشت صبح در محل کار حاضر باشند. این رویکرد، معمولا ایجاد هزینه می کند و به دلیل تولید محدودیت پیرامون افراد، در وجود آنها نوعی مقاومت می سازد. همچنین برای تغییر رفتار دیگران این امکان را دارید که از پاداش و تنبیه بهره ببرید، مثلا: به ازای هر دقیقه تأخیر، درصدی از دستمرد ماهانه ی افراد کاسته می شود. مسیر پاداش و تنبیه مستلزم هزینه است و صرفا با شرطی سازی امور را پیش می برد و همواره متکی بر وجود عوامل مشوق و مولفه های بازدارنده ی بیرونی است. در کناراین ها می توانید از اجبار، تهدید یا ارعاب و روش های نظیر این ها استفاده کنید. ممکن است برای تغییر رفتار دیگران، کاری کنید که خود افراد در درون شان به این نتیجه برسند که حاضر شدن به موقع در محل کار رفتار مطلوب تری است و بهتر است این کار را انجام بدهند. اگر این مسیر و این سازوکار را در پیش بگیرید، در حقیقت تلاش کرده اید تا افراد را متقاعد کنید. زیرا در جستجوی ایجاد نیروی درونی برای پذیرش در وجود افراد هستید؛ نیرویی که با میل خود فرد، کارمند را به سمت حضور به موقع، مشتری را به سمت خرید، مدیر را به سمت افرایش حقوق و... هدایت می کند. سلاح ادعا منطقی یک ابزار متقاعدسازی که البته صرفا در پاره ای از مذاکرات به کار می آید، ابزار منطق است. ابزاری که حدود دوهزاروچهارصد سال پیش ارسطو آن را لوگوس نامید و یکی از کانال های ترغیب انسان ها دانست. واقعیت این است که اگر ادعاها، ایده ها و پیشنهادهای شما در ذهن مخاطب منطقی به نظر بیاید، در وی احساس آرامش و امنیت پدید می آورد و پذیرش حرف هایتان برای او ساده تر می شود.