کتاب سخنرانی جذاب و طنز در بیان

Attractive speech
(مذاکره و فروش حرفه ای)
کد کتاب : 40393
شابک : 978-6003400658
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سخنرانی جذاب و طنز در بیان اثر جمال قمری

تحقیقات نشان می دهد که در 91 درصد سخنرانی ها، ذهن مخاطبان سخنرانی از موضوع، سخنران و ارائه، دور و منحرف می شود و به سمت افکار دیگر می رود. از طرفی در 39 درصد سخنرانی ها، تعدادی از مخاطبان به خواب می روند!
بیایید در سخنرانی ها و صحبت هایمان، جهان را از شر محتویات کسالت بار خلاص کنیم! مردم بی صبرانه منتظر شنیدن داستان ها و گفتارهای جذاب و طنزآمیز شما هستند. تنها خود شما شایسته ی تعریف کردن آنها هستید و هرگز نمی دانید وقتی آنها را تعریف کنید چه اتفاقی خواهد افتاد.
هرجا که می توانید، از طنز و جذابیت بیان استفاده کنید. همه ما نیازمند این دو هستیم. بچه ها به طور میانگین سیصد بار در روز می خندند؛ افراد بالای سی و پنج سال، تنها پانزده بار! می توان به جرئت گفت که هر کس بتواند بخشی از این احساسات خوشایند از دست رفته را بازگرداند، به سرعت خود را به عنوان یک قهرمان مطرح می کند. اگر طنز و جذابیت را با اطلاعات واقعی و نکات آموزنده ی ملموسی ترکیب کنید که لابه لای سخنرانی شما جای گرفته اند، ستاره ی اقبالتان مدت بیشتری می درخشد.

کتاب سخنرانی جذاب و طنز در بیان

جمال قمری
جمال قمری متولد سال 1358، متخصص مهارت‌های مذاکره، سخنرانی و فن بیان، مدرس و مشاور کمپانی‌های داخلی و بین المللی، مبتکر طراحی و نگارش تخصصی نطق‌های اقناعی، خالق تنها آزمون هوش مذاکره در ایران، ، مدرس و مشاور در شبکه جهانی The New Management Network، سخنران حرفه ای، مبدع مدل سخنرانی 4Es، داور مسابقات سخنرانی، نویسنده هفت عنوان کتاب و ده ها مقاله می باشد.جمال قمری در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود، تجربیات مختلفی در کارآفرینی، مدیریت عامل و مدیریت تیم‌های کوچک و بزر...