جمال قمری

جمال قمری

جمال قمری متولد سال 1358، متخصص مهارت‌های مذاکره، سخنرانی و فن بیان، مدرس و مشاور کمپانی‌های داخلی و بین المللی، مبتکر طراحی و نگارش تخصصی نطق‌های اقناعی، خالق تنها آزمون هوش مذاکره در ایران، ، مدرس و مشاور در شبکه جهانی The New Management Network، سخنران حرفه ای، مبدع مدل سخنرانی 4Es، داور مسابقات سخنرانی، نویسنده هفت عنوان کتاب و ده ها مقاله می باشد.
جمال قمری در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود، تجربیات مختلفی در کارآفرینی، مدیریت عامل و مدیریت تیم‌های کوچک و بزرگ داشته است و در قالب کارشناس، کارشناس ارشد، مدیر پروژه، مشاور پروژه و ناظر کیفی پروژه در طرح‌های مشاوره‌ای با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف همکاری کرده و تجربیات متعددی را در صنایع و حوزه‌های متفاوت اندوخته است.
جمال به عنوان سخنران حرفه‌ای در همایش‌های فراوانی در داخل و خارج از ایران به ارائه مباحث خود پرداخته و همچنین داور مسابقات سخنرانی در سطح کشور طی سال‌های گذشته بوده است.
او در پانزده سال اخیر در ده‌ها شرکت‌ مختلف داخلی و بین‌المللی و همچنین در اکثر دانشگاه‌های کشور به عنوان مدرس کارگاه‌های مهارتی در زمینه‌های مذاکره، متقاعدسازی، فن بیان، فروش حرفه‌ای و ارتباطات، دعوت به تدریس و سخنرانی شده است. او همچنین ده سال به عنوان مدرس دوره‌های MBA و DBA در موسسات آموزش عالی آزاد، کثیری از دانشجویان را آموزش داده است.

کتاب های جمال قمری

متقاعد سازی


طراحی نطق و سخنرانی اقناعی


سخنرانی جذاب و طنز در بیان