کتاب استادی در عشق

The Mastery of Love
(راهنمایی عملی در هنر ارتباطات)
کد کتاب : 16405
مترجم :
شابک : 978-6003400450
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 143
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

استادی عشق
The Mastery of Love
کد کتاب : 35609
مترجم :
شابک : 978-6007996270
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 158
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

استادی عشق
The Mastery of Love
کد کتاب : 68556
مترجم :
شابک : 978-6227719109
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب استادی در عشق اثر دون میگوئل روئیز

در کتاب "استادی در عشق" ، دون میگوئل روئیز باورها و فرضیات مبتنی بر ترس را که عشق را تضعیف می کنند و منجر به رنج و عذاب در روابط ما می شود ، روشن می کند. روئیز با استفاده از داستان های روشنگرانه برای زنده کردن و منتقل کردن پیام خود ، به ما نشان می دهد که چگونه می توان زخم های عاطفی خود را التیام بخشید ، آزادی و شادی را که از ابتدای تولد در وجود ما بوده است بازیابی کرد و روحیه ی بازیگوشی را که برای روابط دوستانه حیاتی است بازگرداند.
استادی در عشق شامل موارد زیر است:
• چرا "اهلی کردن" و "تصور کمال" منجر به طرد شدنمان می شود
• جنگ کنترل که اکثر روابط را به آرامی از بین می برد
• چرا ما در عشق دیگران شکار می کنیم ، و چگونه می توان عشق را درون خود گرفت
• چگونه سرانجام خود و دیگران را بپذیریم و ببخشیم
"خوشبختی فقط از درون شما ناشی می شود و نتیجه ی عشق شماست. وقتی آگاه باشید که هیچ کس دیگری نمی تواند شما را خوشحال کند و این خوشبختی نتیجه ی عشق شما است ، این بزرگترین تسلط می شود: تسلط بر عشق ". - دان میگل روئیز "
- دن میلمن ، نویسنده کتاب Way of the Peaceful Warrior درباره ی کتاب استادی در عشق می نویسد:
"در سنت کاستاندا ، روئیز خرد اساسی تولتک را خلاصه می کند ، و با وضوح و بدون عیب و نقص بیان می کند که زندگی برای مردان و زنان به عنوان جنگجویانی مسالمت آمیز در دنیای مدرن به چه معناست."

کتاب استادی در عشق

دون میگوئل روئیز
دون میگوئل آنخل روئیز، زاده ی 27 آگوست 1952، نویسنده ی متون معنوی تولتک و نئوشمنیستی است.روئیز در مناطق روستایی مکزیک به دنیا آمد و کوچکترین در میان 13 فرزند خانواده بود. او به دانشکده ی پزشکی رفت و جراح شد. روئیز سال ها به همراه برادرانش به انجام امور پزشکی مشغول بود. تصادفی که او را تا آستانه ی مرگ پیش برد، مسیر زندگی اش را تغییر داد. روئیز پس از بهبودی، بی درنگ نزد مادر خود بازگشت تا آموزه های اخلاقی بیشتری را از او فرابگیرد. او سپس به شاگردی یک شمن درآمد و درنهایت به آمریکا مهاجرت کرد. دو...
قسمت هایی از کتاب استادی در عشق (لذت متن)
هر انسانی رویایی شخصی از زندگی دارد و آن رویا کاملا با رویای فردی دیگر متفاوت است. ما براساس تمام آن اعتقاداتی که داریم رویا می بینیم و براساس روش قضاوت و طبق روشی که قربانی می شویم، آن را تغییر می دهیم. به همین دلیل است که هرگز رویای هیچ دو نفری یکسان نیست. در یک رابطه، می توانیم وانمود کنیم که یکسانیم، یک جور فکر می کنیم، احساساتمان به یک گونه اند و رویایمان هم شکل است. اما چنین اتفاقی هرگز نمی افتد. دو رویابین، دوجور رویابینی متفاوت دارند. هر رویا بینی به روش خود رویا می بیند و به همین دلیل هم لازم است که تفاوت های موجود میان دو رویابین را بپذیریم. ما باید به رویاهای یکدیگر احترام بگذاریم.

می توانیم در یک زمان هراران رابطه داشته باشیم، اما هر رابطه ای بین دو نفر است، نه بیشتر. من با هریک از دوستانم یک رابطه دارم و رابطه، فقط بین دو نفر است. من با هر یک از فرزندانم رابطه دارم و هر رابطه کاملا با روابط دیگر فرق دارد. دو نفر براساس روشی که رویا می بینند، مسیر آن رویا را که نام آن را رابطه می گذاریم، خلق می کنند. هر رابطه ای که با مادر، پدر، برادر، خواهر و دوستان خود داریم، رابطه ای منحصر به فرد است زیرا ما رویایی کوچک را با یکدیگر تصور می کنیم.