کتاب با عشق، الا

Ella on the Outside
(بوس و بغل)
کد کتاب : 16480
مترجم :
شابک : 978-6001883477
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

برنده انتخاب معلم های سال 2018

نامزد مدال کارنگی سال 2019

معرفی کتاب با عشق، الا اثر کث هوو

کتاب “با عشق، الا” کتابی درمورد دوستی و روابط بین بچه ها توی مدرسه است. این کتاب برای بچه های 8 تا 13 سال می تواند خیلی جالب باشد.

کتاب با عشق، الا

کث هوو
كث هوو نویسنده و معلمی است که در South West لندن مشغول نگارش و همکاری با کودکان Stage 2 در سن ابتدایی است.دو کتاب اول او در سال 2012 توسط پیرسون در بوگ کلاب خود ، "نفرین بزرگراه" و "انتقام بزرگراه" منتشر شد.او برای داستان ها ، اشعار و مونولوگ ها جایزه گرفته است و حتی یک شعر موزیکال نیز سروده است.در طول هفت سال گذشته، او همچنین کودکان را به پیروزی در جشنواره های محلی با اجرای کار خود سوق داده است.
قسمت هایی از کتاب با عشق، الا (لذت متن)
بابای عزیزم، بعضی روزها وقتی به آسمان نگاه می کنم، حالم بهتر می شود چون می دانم زمانی که شما هم به آسمان نگاه می کنید، حتما همین منظره را می بینید. اگر شما پرنده ای ببینید، شاید کمی بعد از بالای سر خانه ی ما پرواز کند. اما خب از طرفی روزهای دیگر اوضاع بد است. آسمان به قدری بزرگ است که موجب می شود حس کنم شما خیلی از من دور هستید. شما فکر می کنید هردویمان بتوانیم همیشه و هر روز در یک زمان مشخص به آسمان نگاه کنیم؛ به عنوان مثال، ساعت هفت صبح؟ من که فکر می کنم اثر خوبی داشته باشد. موافق هستید یک ساعتی را مشخص کنیم؟ بابا، همین کار را انجام بدهیم؟ با عشق، الا