کتاب جمجمه جوان

Young Skull
  • 15 % تخفیف
    35,000 | 29,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هیلا هیلا
    نویسنده:
کد کتاب : 16600
شابک : 978-6005639865
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب جمجمه جوان اثر لاله زارع

"جمجمه جوان" نخستین داستان جنایی و معمایی در ادبیات فارسی است که توسط لاله زارع نوشته شده و به صورت کتاب منتشر شده است. در این داستان، یک پرونده‌ی جنایی هولناک و معمایی به تصویر کشیده می‌شود که به کمک یک افسر جوان به نام روزبه افشار، باید از راز و رمز آن پرونده پی ببرید.

داستان آغاز می‌شود با ناپدید شدن داود صارمیان، که هیچ‌کس اطلاعی از سرنوشت او ندارد. اما یک روز، کارگران حین حفاری در یک خانه، به جمجمه‌ی یک انسان برمی‌خورند و این خانه به مالکیت جهانگیر صارمیان، پدر داود، بوده است. روزبه افشار، افسر جوانی، تحقیقات را درباره‌ی این جمجمه و معمای غیبت داود صارمیان را بر عهده می‌گیرد. هر سرنخ و فرضیه جدیدی که پدیدار می‌شود، به عمق فاجعه‌ای بیشتر اشاره دارد و افشار را در معمای پیچ‌درپیچ این جنایت گرفتار می‌کند. او تلاش می‌کند تا تکه‌تکه‌های پازل را به هم بچسباند و رمز و راز این جنایت را کشف کند.

این کتاب با همکاری انتشارات هیلا تهیه و منتشر شده است. این داستان جذاب و پر از معماها، خوانندگان را به دنیایی پر از راز و رمز می‌برد و آنها را در پی کشف حقایق مخفی می‌کند، از جمله اینکه جمجمه در خانه‌ی جهانگیر صارمیان چه کار می‌کرده است و چه کسی مرتکب این جنایت مرموز شده است، و نهایتا مکان و شرایط غیبت داود را پیدا کنند.

کتاب جمجمه جوان

لاله زارع
لاله زارع، متولد 1359 در شیراز است که از سال 1380 در دانشگاه کار نوشتن داستان را آغاز کرده است.