کتاب تا ساحل آرامش

To the peace
(4 جلدی)
کد کتاب : 16722
شابک : 978-6008031086
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1050
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 4

معرفی کتاب تا ساحل آرامش اثر محسن عباسی ولدی

"تا ساحل آرامش" کتابی است به قلم حجت الاسلام والمسلمین "محسن عباسی ولدی" که "گام های موفقیت در زندگی مشترک" را به خوانندگان معرفی می کند. حجت الاسلام "محسن عباسی ولدی" تلاش نموده تا در این اثر چهار جلدی، به طور مفصل تمام مواردی را که در "پرسمان تربیتی رادیو معارف" مطرح گردیده و می تواند در زندگی زناشویی ایجاد آرامش بنماید، معرفی کرده و توضیح دهد.
هر کدام از مجلدهای "تا ساحل آرامش" به قلم حجت الاسلام "محسن عباسی ولدی"، عنوان ویژه ای را به خود اختصاص داده اند که استعاره ای ادبی بر محتوای آن مجلد می باشد. نخستین کتاب در این مجموعه، "فانوس دانایی" نام دارد و با بررسی شناخت هایی که لازمه ی زندگی مشترک هستند، زمینه را برای شکل گیری یک رابطه ی سالم و شاد پی ریزی می کند. جلد دوم و سوم کتاب "تا ساحل آرامش" از حجت الاسلام والمسلمین "محسن عباسی ولدی"، پیوستگی زیادی به هم دارند؛ به این ترتیب که جلد دوم با عنوان "قایق مهربانی" به باید هایی که زوج ها در زندگی مشترک با آن مواجه می شوند پرداخته و ادامه ی این باید ها در جلد سوم اثر، که "بادبان مدارا" نام دارد، آمده است. اما علاوه بر باید ها، آنچه شناخت و آگاهی در زندگی مشترک را تکمیل می کند، وافق بودن به نباید های آن نیز هست. به همین جهت جلد چهارم کتاب "تا ساحل آرامش"، "گرداب دروغ" نام گرفته و این نباید ها را بررسی می کند.
کتاب "تا ساحل آرامش" از حجت الاسلام "محسن عباسی ولدی"، اثری است که با استقبال قابل توجه مخاطبین مواجه شده و نویسنده سعی نموده تا "گام های موفقیت در زندگی مشترک" را به خوانندگان نشان بدهد و آنان را "تا ساحل آرامش" همراهی بنماید.

کتاب تا ساحل آرامش

محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی متولد سال 1355 در تهران می باشد. وی دارای دیپلم ریاضی وتحصیلات حوزوی در سطح ۳؛ کارشناسی ارشد فقه و اصول می باشد. از وی کتاب های متعدد شامل کتاب های ذیل چاپ شده است:۱. بگو یا امام رضا؛ انتشارات ائمه(ع)؛ ۱۳۸۱.۲. شقایق؛ انتشارات بوستان کتاب(دفتر تبلیغات حوزة علمیة قم)؛ ۱۳۸۲.۳. گلی گم کرده ام؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۲.۴. نقطه سر خط؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۳.۵. ردپایی آشنا؛ نشر شاهد؛ ۱۳۸۵.۶. دیروز، امروز، فردا؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۵.۷. بهانه بودن(دل نوشته هایی به رنگ انتظا...
قسمت هایی از کتاب تا ساحل آرامش (لذت متن)
دریا آرام باشد، ولی فانوس دریایی روشن نباشد، در صفحه تاریک شب معلوم نیست، ساحل را پیدا کنی. در میان تلاطم موج ها، وقتی نگاهت به فانوس دریایی گره می خورد، امید در چشمانت برق می زند. از تلاطم نترس، این تاریکی است که وحشتناک است. باید قایقی ساخت از جنس مهربانی؛ قایقی که موج ها توان شکستنش را نداشته باشند و طوفان ها هوس وارونه کردنش را در سر نپرورانند. با قایق مهرانی می شود در میان موج های متلاطم، آرام به سوی ساحل رفت. اصلا با این قایق می شود روی این موج ها سوار شد و به پیش رفت. بادهایی که می وزد در دریا که می شود از آنها ترسید، می شود در قایق نشست و بی خیال، احساسشان کرد؛ اما می شود بادبان قایق را بالا کشید تا زودتر به ساحل رسید. بادها وقتی که سرگردانند، اهل آشوب اند. بادبان مدارا را بالا بکش، تا بادها گرفتار تو بشوند، نه تو گرفتار بادها. گرداب است کارش بلعیدن است. گویی که دریا را هم می خواهد ببلعد برای خودش. سیر نمی شود این گرداب. قایق تو هر اندازه بزرگ، برای این گرداب یک لقمه است. نزدیک شدن به این گرداب، نشان شجاعت نیست، نشانه حماقت است.