کتاب پادشاه بی تربیت ها

The King of Beatings
کد کتاب : 17748
شابک : 978-6007027257
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

تصویرگر : ندا عظیمی

معرفی کتاب پادشاه بی تربیت ها اثر شهرام شفیعی

کتاب "پادشاه بی تربیت ها" با عنوان فرعی "پیتزا" اثر دیگری است از "شهرام شفیعی" که بعد از کتاب جذاب "جزیره ی بی تربیت ها" به رشته ی تحریر درآمده است. این اثر صد و پنجاه صفحه ای که انتشارات شهر قصه آن را به عرصه ی چاپ رسانده و "ندا عظیمی" کار تصویری گری آن را به عهده داشته، برای گروه سنی کودک و نوجوان به نگارش درآمده و ماجرای مفرح و نشاط آور آن، خواننده را تا آخرین صفحه ی کتاب، به ورق زدن وا می دارد.
"شهرام شفیعی"نویسنده، روزنامه نگار، مدرس ادبیات داستانی و طنزپرداز معاصر تا کنون در زمینه ی ادبیات کودک و نوجوان، داستان های جذاب و خنده داری را به چاپ رسانده که "پادشاه بی تربیت ها" یکی دیگر از این آثار سرگرم کننده است. خواندن قصه های متنوع طنز برای بسیاری از کودکان امری هیجان انگیز به حساب می آید اما بسیاری از آن ها ممکن است هنوز سواد کافی برای قصه خواندن به صورت مستقل را کسب نکرده باشند. کتاب هایی همچون "پادشاه بی تربیت ها"، علاوه بر اینکه با ایجاد شرایط قصه خوانی مناسب، والد و کودک را به یکدیگر نزدیک می کند، با پیام های نهفته در دل داستان و همچنین خود فرآیند قصه و کتاب خوانی، سبب تقویت مهارت های ذهنی و تخیلی کودک می شود و به او این امکان را می دهد که خود را در جهان قصه غرق کند به جای شخصیت ها بیاندیشد. علاوه بر داستان جالب و خنده دار کتاب "پادشاه بی تربیت ها" از "شهرام شفیعی"، تصویرسازی های بامزه و زیبای "ندا عظیمی" نیز بر جذابیت های این اثر طنز و مفرح، افزوده است.

کتاب پادشاه بی تربیت ها

شهرام شفیعی
شهرام شفیعی متولد بهمن ۱۳۴۹ در تهرانآثار وی به چند زبان خارجی از جمله عربی، ترکی و روسی ترجمه شده است.
قسمت هایی از کتاب پادشاه بی تربیت ها (لذت متن)
این ماشین سال ها قبل ، یک سوسیس فروشی سیار بوده است ! ماشین پادشاه هنوز هم بوی سوییس ، سس فلفل و روغن سوخته می دهد.پادشاه می گوید :" این ماشین احتیاجی به دزدگیر ندارد ...چون که هر وقت بوی سوییس نیاید ، متوجه می شوم آن را دزدیده اند ! "