کتاب مدیریت بازاریابی 2016

Marketing management 15th
کد کتاب : 17756
مترجم :
شابک : 978-6001971075
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 896
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی 2016 اثر فیلیپ کاتلر

کتابی مناسب برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی.
یک کتاب استاندارد برای دانشجوی مدیریت بازاریابی امروز.
با این کتاب استاندارد طلایی که منعکس کننده آخرین نظریه و عمل بازاریابی است پیشرو بمانید.
دنیای بازاریابی روزمره در حال تغییر است - و برای اینکه دانشجویان بتوانند از یک مزیت رقابتی برخوردار شوند ، آنها به یک کتاب درسی نیاز دارند که بهترین نظریه ها و روشهای بازاریابی امروز را منعکس کند. مدیریت بازاریابی متنی استاندارد برای بازاریابی است زیرا محتوا و سازمان آن بطور مداوم مورد بازبینی و اصلاح قرار می گیرد و مطالب موجود در آن منعکس کننده یآخرین تغییرات در حیطه ی مدیریت بازیابی می باشد.
نسخه پانزدهم این کتاب کاملا یکپارچه است و در صورت لزوم به روز می شود تا متنی جذاب و جامع در زمینه ی مدیریت بازاریابی فعلی را ارائه دهد. ویرایش پانزدهم این کتاب که در ایران با نام مدیریت بازاریابی 2016 به چاپ رسیده است ضمن معرفی مواد و ساختار جدید برای تقویت بیشتر یادگیری ، نقاط قوت نسخه های قبلی را حفظ می کند. کتاب مدیریت بازاریابی توسط فیلیپ کاتلر از اساتید مطرح دانش بازاریابی جهان و پدر بازاریابی مدرن نوشته شده است. این کتاب موضوعاتی مانند استراتژی قیمت گذاری،کانال های بازاریابی ارائه ی ارزش به مشتری، خرده فروشی و عمده فروشی، برقرار کردن رابطه ی متقابل با مشتریان، تبلیغ و روابط عمومی ، فروش شخصی و ترویج برای فروش، بازیابی مستقیم و بازاریابی در شبکه ها اجتماعی ، ایجاد مزیت رقابتی و ... را در برمی گیرد.

کتاب مدیریت بازاریابی 2016

فیلیپ کاتلر
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) (زاده ۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو، ایلینوی) از اساتید مطرح دانش بازاریابی جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌است. کتاب اصول بازاریابی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.او دارنده درجه استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» رشته بازاریابی بین‌المللی است و این درجه را در دانشکده مدیریت دانشگاه نو...