کتاب درخت ها

Árboles
کد کتاب : 18438
مترجم :
شابک : 978-9643189396
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درخت ها اثر ماریو بندتی

کتاب درخت ها، داستانی خیال پردازانه درباره ی زندگی درختان و ارتباط دوستانه ای است که انسان می تواند با طبیعت برقرار کند. نویسنده ی کتاب، ماریو بندتی، طبیعت و به خصوص درختان را موجوداتی همچون انسان ها می داند. آن ها نیز عواطف را درک می کنند و دنیای پیچیده ی خودشان را دارند. درختان نیز انسان ها را دوست دارند، هرچند از هیزم شکن ها حتی بیش تر از رعدوبرق می ترسند.
نویسنده در قالب داستانی شعرگونه، انسان و طبیعت را بخشی از چرخه ی حیات معرفی می کند که باید در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند و به هم تکیه کنند. به این ترتیب توجه کودکان را به حفظ محیط زیست و بقای درختان و گونه های مختلف جلب می کند.
ماریو بندتی، نویسنده ی کتاب، با زبانی ساده از دوستی انسان با طبیعت می گوید. این داستان خیال پردازانه با تصویرگری شگفت انگیز خاویر زابالا همراه می شود و داستانی شاعرانه پر از تصاویر زیبا خلق می کند.

کتاب درخت ها

ماریو بندتی
ماریو اورلاندو هملت هاردی برنئو بندتی فاروگیا (Mario Orlando Hamlet Hardy Brenno Benedetti Farrugia) ‏ (۱۴ سپتامبر ۱۹۲۰ (میلادی) ـ ۱۷ مه ۲۰۰۹) روزنامه‌نگار، شاعر و نویسنده سرشناس اروگوئه ای بود. از او به عنوان یکی از مهمترین نویسندگان ادبیات آمریکای لاتین در قرن بیستم یاد می‌شود.بندتی سال ۱۹۲۰ در یک خانواده مهاجر ایتالیایی در شهر پاسو دلوس توروس در اروگوئه به دنیا آمد. ۱۴ سالش بود که در یک مغازه مشغول به کار شد. از ۱۵ سالگی به خاطر سرودن شعر و نوشتن داستان وارد حلقه‌های ادب...