کتاب عشق را جستن

How to Find Love
کد کتاب : 77082
مترجم :
شابک : 978-6227255300
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 68
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

انسان در جستجوی عشق
How to Find Love
کد کتاب : 127561
مترجم :
شابک : 978-6227345223
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

چگونه عشق خود را پیدا کنیم
How to Find Love
(مدرسه زندگی)
کد کتاب : 18593
مترجم :
شابک : 978-6229600559
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم اثر آلن دوباتن

انتخاب شریک زندگی یکی از مهمترین تصمیماتی است که ما در طول زندگی مان می گیریم و این تصمیم عواقب بسیار زیادی دارد و هزینه شکست در آن بسیار زیاد است. کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم توضیح می دهد که چرا ما تیپ مخصوص به خود را داریم ، و اینکه چگونه تجربیات اولیه مان در زندگی سندی در خصوص اینکه چگونه و چه کسی را دوست داریم به ما می دهد. این کتاب الگوهای تکراری مضر را برایمان مشخص می کند. و اینکه ما چرا همیشه به سادگی افرادی را انتخاب نمی کنیم که بتوانند ما را خوشحال کنند . در این کتاب ما معمول ترین تکنیک های مورد استفاده برای خراب کردن شانس خود می آموزیم و یاد می گیریم که چرا ، با وجود هزینه های زیادی که باید برای آنها بدهیم ، همچنان ناخواسته درگیر آنها هستیم. این کتاب مجموعه ای از ایده های مهم را برای کمک به ما در انتخاب ایمن تر ، خلاقانه تر و موثرتر عشق زندگی مان کمک می کند. کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم به سبک معمول دو باتن ، گاه خنده دار و گاه طعنه آمیز است. در این کتاب آماده باشید که بیشتر بخندید ، آموزش ببینید ، گوش دهید.این کتاب روشی مناسب برای نگاه به زندگی و نه تنها روابط دارد.

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم

آلن دوباتن
آلن دوباتن، زاده ی 20 دسامبر 1969، نویسنده ی سوییسی/انگلیسی است.دوباتن در زوریخ به دنیا آمد. پدرش که در مصر به دنیا آمده بود، به سوییس مهاجرت کرد و از موسسان یک شرکت سرمایه گذاری شد و بعد از آن، ثروت هنگفتی به دست آورد. او یک خواهر دارد و دوازده سال اول زندگی اش را در سوییس گذرانده است.دوباتن برای تحصیل، به مدرسه ای شبانه روزی در آکسفورد فرستاده شد و زبان انگلیسی را آموخت. او در رشته های تاریخ و فلسفه تحصیل کرد و مقطع دکتری را در رشته ی فلسفه ی فرانسه در دانشگاه هاروارد آغاز کرد اما به خاطر ن...
قسمت هایی از کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم (لذت متن)
غریزهٔ دومی که ما را به سوی عشق می کشاند غریزهٔ دریافت تأیید است. هر کدام از ما مسائل و احساسات بخصوصی داریم که برای دیگران بی اهمیت و گاهی مبهم و یا حتا مایهٔ سوءتفاهم است. مثلا ممکن است ما افراد خاصی را که عموما محبوبند دوست نداشته باشیم، یا مثلا نسبت به چیزهایی احساس اضطراب می کنیم که برای دیگران آرامش بخش است. ممکن است غصه هایی داشته باشیم که هیچ کس دیگری ندارد، یا سلایق و علایقی داشته باشیم که دیگران هیچ حسی به آنها ندارند.

وقتی بالأخره به حامی ایده آل خود می رسیم، احساس می کنیم وارد دسیسهٔ کوچکی علیه بقیهٔ جهان شده ایم. دیگر مجبور نیستیم زیاد دربارهٔ خودمان توضیح دهیم، او خودش می دانند. بدون نیاز به هیچ حرفی، به سرعت همه چیز را ”می فهمند“. آنها نیّت ما را می خوانند و مجبور نیستیم منظورمان را با کلمات معمول اما با زحمت زیاد برای شان شرح دهیم.. عشق ما، در حقیقت نوعی قدردانی از توانایی جادویی آنها در درک ماست.

ممکن است واقعا به پازل علاقمند باشیم و دوستان روشنفکرمان این علاقهٔ ما را به سخره بگیرند. یا شاید خوی جنسی بخصوصی داشته باشیم که هرگز جرأت نکرده ایم آن را با جفت های قبلی مان در میان بگذاریم. شاید با یک شخصیت سیاسی منفور همفکر باشیم. و یا شاید علی رغم عشقی که به مادرمان داریم، او را مانع پیشرفت مان بدانیم، و این حس ما برای دیگران عجیب بیاید. شاید هیچ کس میزان استرس مان را در امور اداری درک نکند و خطایمان را نبخشد. یا شاید هنوز هم مثل دوران کودکی مان، به سینه خیز رفتن زیر تختخواب علاقه داشته باشیم، ولی مطرح کردن این موضوع برایمان سخت باشد. اما یک شریک زندگی ایده آل، خودش به راحتی همهٔ این ها را می فهمد.