کتاب اراده کافی نیست

Willpower Is Not Enough
کد کتاب : 19355
مترجم :
شابک : 978-9642763016
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 468
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اراده کافی نیست اثر آرنولد واشتون

بسیاری از مردم تصور می کنند که چیزی که معتاد به آن احتیاج دارد اراده است ، اما این همه ماجرا نیست. هنگامی که شخصی کنترل دارو یا فعالیت خود را از دست داده است ، تلاش برای کنترل مصرف آن تقریبا هیچ نتیجه ای ندارد. از آنجا که منبع اعتیاد خود دارو یا فعالیت نیست بلکه تمایل به تغییر خلق و خو است ، بهبود موفقیت آمیز به این معنی است که در نهایت شیوه زندگی خود را تغییر داده و شیوه زندگی اعتیادآور را کنار بگذاریم. کتاب «اراده کافی نیست» به شما نشان می دهد که چگونه می توانید شیوه زندگی خود را تغییر دهید و از اعتیاد خود رهایی یابید.

آرنولد واشتون در کتاب حاضر توضیح کاملی در مورد جنبه های متعدد اینکه اعتیاد چیست و چگونه بر زندگی تأثیر می گذارد و چه چیزی باعث ایجاد آن می شود، ارائه می‌دهد. خواندن این کتاب برای اعضای خانواده و دوستان فرد معتاد بسیار مفید است. در نیمه دوم کتاب اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه ترک وجود دارد و این چیزی است که این کتاب را منحصر به فرد و بسیار مفید می کند. درک کاملی از اعتیاد به شما ارائه میدهد و اگر واقعا می خواهید برای بهبودی کامل خود یا فرد دیگری اقدام کنید، این کتاب همان چیزی هست به شما کمک می کند

کتاب اراده کافی نیست

آرنولد واشتون
دکتر آرنولد امواشتون یک روانشناس معتادان بین المللی و نویسنده کتاب است که از سال 1975 در زمینه درمان سوء مصرف الکل و مواد مخدر فعالیت دارد. دفاتر خصوصی وی در شهر نیویورک (www.recoveryoptions.us) و پرینستون، نیویورک، (www.thewashtongroup.com) واقع شده است.