کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان

Coloring for adults
کد کتاب : 20127
شابک : 978-6007022795
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان اثر رضا باباخانلو

نقاشی نخستین زبان ارتباطی بشر و تفریحی دلپذیر است که هر انسانی در هر سنی از آن لذت می برد. تمایل در به تصویر کشیدن آنچه وجود دارد و یا هیبتی خیالی که هیچ کس به غیر از خود شخص از وجود آن آگاه نیست، گاه چنان شدت می گیرد که فرد روی ماسه ی داغ ساحل، بر دیواری متروکه، گوشه ی روزنگار روی میز کار و یا حتی روی بشقاب غذایش اقدام به تصویرگری می کند.
اما همان قدر که نقاشی کردن می تواند تجربه ی لذت بخشی باشد، رنگ آمیزی طرح های حاضر از قبل نیز می تواند به خلاقیت ذهن و سرگرم شدن کمک کند. یکی از انتشاراتی که به چاپ کتاب های رنگ آمیزی در ایران مشغول است و زیر نظر انتشارات بزرگ وایلی کانادا این کتاب ها را به چاپ می رساند، انتشارات آوند دانش است. رضا بابا خانلو در همکاری با این ناشر نام آشنای کشور، مجموعه کتاب های رنگ آمیزی دامیز یا طرح رنگ آمیزی برای بزرگسالان را گردآوری و به چاپ رسانده است که مخاطب با استفاده از آن، بهره گیری از ابزار مناسب رنگ آمیزی، استراتژی های زیباتر شدن طرح ها، انگیزش خلاقیت و شکوفایی ذهن و رنگ آمیزی به عنوان عملکردی برای کاهش استرس را آموزش می بیند.
از ویژگی های مناسب این مجموعه کتاب ها می توان به دسترس بودن آن ها در سایزهای مختلف، سیمی بودن کتاب ها، برخورداری از طرح های متنوع و فراوان و کاغذ مقوایی دو رو که امکان نقاشی با هر نوع ابزاری را فراهم می کند اشاره کرد. همچنین مجموعه کتاب های دامیز با تلفیق طرح های گرافیکی و سنتی، از تکرار و خسته شدن جلوگیری می کند و با آموزش تکنیک های نظیر عمق، سایه زدن، بافت و نقطه گذاری به فرد برای بهتر شدن رنگ آمیزی اش اعتماد به نفس می بخشد. این کتاب با تکنیک هنر درمانی، نوعی مدیتیشن و آرام سازی ذهنی محسوب می شود و به فرد در بهبود عملکرد های اجتماعی کمک می کند.

کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان

دسته بندی های کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان
قسمت هایی از کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان (لذت متن)
شاید فکر کنید رنگ آمیزی الگوهای نقاشی فقط برای بچه ها مناسب است و تصور اینکه آدم بزرگ ها کتاب نقاشی خود را باز کرده و در حال رنگ آمیزی طرح های آن هستند برایتان سخت باشد. این کتاب با طرح هایی زیبا روی کاغذ مخصوص رنگ آمیزی، ضمن تقویت خلاقیتتان کمک می کند برای لحظاتی هر چند کوتاه از سایر دغدغه های ذهنی روزانه ی خود جدا شوید. از استرس دوری کنید برای خلاصی از استرس های روزانه سعی کنید چند ساعت از روز را به رنگ آمیزی این کتاب یا هر سرگرمی ذهنی دیگری بگذرانید. آثار متفاوتی خلق کنید اگر دوستان تان هم این کتاب را دارند پس از رنگ آمیزی طرح ها، آن ها را با هم مقایسه کنید. تفاوت های جالبی خواهید یافت. دنیای رنگ ها را بشناسید تئوری رنگ، دنیای بزرگی از شخصیت و تأثیر رنگ ها را به شما می آموزد. در کتاب حاضر با گوشه ای از این دنیا آشـنا می شوید. خلاقیت تان را روی کاغذ جاری کنید تکنیک هـای بسیـاری وجـود دارند کـه می توان در رنگ آمیزی آن ها را به کار برد و در این کتاب هم به تعدادی از آنها اشاره شده است. امـا در نهایت بـرای رنگ آمیزی طرح های این کـتاب از خـلاقیت تان بهره ببرید.