کتاب باستان شناسی

Archaeology for Dummies
کد کتاب : 20132
مترجم : مریم کلبادی نژاد
شابک : 978-6007022610
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 428
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب باستان شناسی اثر نانسی ماری وایت

کتاب "باستان شناسی" اثر"نانسی ماری وایت"،عضو رسمی انجمن باستان شناسی حرفه ای و استاد انسان شناسی دانشگاه تامپا در فلوریدای جنوبی میباشد.

رشته باستان شناسی مدام در حال کشف مسائل جدیدی است که مربوط به سال ها پیش میباشد.از اکتشافات اخیر مانند انسان منجمد شده در کوه های آلپ گرفته تا قدمت انسان های نخستین در آمریکا حدود صد و چهل هزار سال پیش.

کتاب "باستان شناسی" با نگاهی جالب به این زمینه جذاب ، خوانندگان را در محل اکتشافات میبرد و از جزئیات کمی که راجع به این اکتشافات در دسترس است،اطلاعاتی حیاتی بیرون میکشد که بسیار جذاب است.

"نانسی ماری وایت" در این مقاله به بررسی چگونگی تلاش باستان شناسی برای کشف زندگی نیاکان ما ، بررسی مکانهای تاریخی حفاری شده در سراسر جهان و توضیح نظریه های مربوط به جوامع باستانی بشری پرداخته است. این راهنما همچنین اطلاعات مفیدی را برای خوانندگانی که می خواهند در یک اکتشاف باستانی شرکت کنند ، و همچنین نکاتی برای دریافت بهترین آموزش و مکانهایی که به دنبال کار هستند ، ارائه می دهد.

ارائه تکنیک های بررسی و کاوش،چگونگی تمیز کردن دست ساخت ها و تاریخ گذاری آنها از ویژگی های بارز کتاب "باستان شناسی" میباشد.


کتاب باستان شناسی