کتاب قانون توانگری

The Dynamic Laws of Prosperity
کد کتاب : 20968
مترجم :
شابک : 978-9643280840
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 345
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1962
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 58
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب قانون توانگری اثر کاترین پاندر

کتاب « قانون توانگری » نتیجه چندین رکود اقتصادی اخیر و سال ها زندگی سخت است . هیچ کس رکود را دوست ندارد و هیچ کس دوست ندارد به سختی زندگی کند و در واقع هیچ کس نباید آن ها را دوست داشته باشد . نویسنده کتاب "کاترین پاندر " می گوید : پانزده سال سعی کردم کتابی مثل این پیدا کنم ، در طی سال های جستجو در قفسه های کتاب ، دریافتم که کتاب های بسیاری وجود دارد که ایده های مختلفی را ارائه می دهد ، اما در هیچکدام از آنها مجموعه ای از قوانین ساده و کوتاه برای اطمینان از موفقیت پیدا نکردم . پاندر در رابطه با موضوعاتی مانند "چگونگی دستیابی به قدرت تفکر ثروت آفرین برای به دست آوردن اهداف خود؟ چگونه نگرش های ذهنی باعث ایجاد شکوفایی در زندگی شما می شود ؟ چرا قوی ترین نیرو در جهان به نفع شما کار می کند؟ کلمات کلیدی ، عبارات ، مراقبه ها و چگونه می توان از قوانین مخفی ثروت برای سعادت خود استفاده کرد ؟ "پیشنهاد هایی می دهد . آثار پاندر همچنان یک راهنمای کلاسیک برای ایجاد اعتماد به نفس ، ثبات درونی ، هماهنگی و تعادل و یادگیری قانون بزرگ عمل متقابل ، است . این کتاب به طور واضح نشان می دهد که چگونه تفکر ثروتمند به افراد در تمام مراحل زندگی کمک می کند تا نتایج مشخصی را تجربه کنند . علاوه بر این ، نشان می دهد که تفکر مرفه چگونه می تواند این کارها را برای شما انجام دهد ! با خواندن این کتاب ، فصل به فصل ، به طور خودکار شروع به رشد قدرت تفکر ثروتمند خواهید کرد .

کتاب قانون توانگری

کاترین پاندر
کاترین پاندر، زاده ی 14 فوریه ی 1927، فعال مذهبی و نویسنده ی آمریکایی است.پاندر پس از تحصیل در رشته ی تجارت، به دانشکده ی یونیتی مینیسترال رفت در سال 1956 با گرفتن مدرک در رشته ی تعلیم و تربیت فارغ التحصیل شد. او اولین کتاب خود را در اوایل دهه ی 1960 در آلاباما نوشت. پاندر سپس ازدواج کرد و به همراه همسرش به جنوب غرب ایالات متحده رفت. او پس از مرگ همسرش به سن آنتونیو رفت و به نوشتن کتاب ادامه داد
قسمت هایی از کتاب قانون توانگری (لذت متن)
پزشکی را می شناسم که می گوید اگر مشکلات مالی نبود، مطب او همیشه خالی می ماند. زیرا بیشتر مردم به علت نگرانی و فشار و تنش مالی بیمار می شوند. او می گوید بیشتر بیمارستان های روانی پر از بیمارانی است که سال ها زیر فشار مالی بوده اند و این تنش، ذهن و جسم آن ها را از کار انداخته است. چنین برآورد کرده اند که نه دهم بیماری های انسان، ناشی از فشار و محنت و نکبت زاییده از فقر است. بیایید این اندیشه را که فقر از فضایل است، یکسر کنار بگذاریم. فقر گناهی معمول و مشترک است. اگر با تنگنا و تنگدستی زیسته اید، در تباهی به سر برده اید. این نیز یکی دیگر از حقایق تکان دهنده درباره ی توانگری است. اما لازم نیست به زندگی در تباهی مالی ادامه بدهید. زیرا این مساله راه حل دارد. کتاب مقدس سرشار از وعده هایی غنی و شکوه مند درباره ی توانگری است. این حق انسان است که توانگر و دولت مند و صاحب همه ی نعمت ها باشد. زیرا انسان فرزند خداست و توانگری، میراث الهی اوست. آفریدگارتان شما را توانگر می خواهد! این نیز یکی دیگر از حقایق تکان دهنده درباره توانگری است.