کتاب چرا صبر کنم؟

Waiting is Not Easy!
داستان های فیلی و فیگی 19
کد کتاب : 23151
مترجم :
شابک : 978-6008347279
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 61
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه تئودور سوز گیزل سال 2015

معرفی کتاب چرا صبر کنم؟ اثر مو ویلمز

در مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی، فیگی برنامه دارد که فیلی را متعجب کند. این کار باعث خوشحالی و هیجان فیلی می‌شود و او به طور مداوم از فیگی دربارهٔ این سورپرایز سوال می‌کند. فیگی به صبوری به تمام سوالات فیلی پاسخ می‌دهد، اما به او می‌گوید که برای تجربه غافلگیری باید صبر کند. اگرچه فیلی با دشواری موافقت می‌کند، اما هنوز نمی‌تواند صبر کند. فیگی به اندازه‌ای بی‌قراری و بی‌صبری نشان می‌دهد که شب می‌شود و سرانجام به خود می‌گوید که این همه صبرکردن بی‌فایده است. این کتاب در مورد اینکه چگونه فیگی می‌خواهد فیلی را با چه چیزی غافلگیر کند، در نوزدهمین جلد از مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی به تفصیل آمده است. این مجموعه کتاب‌ها در سبک مکالمه‌ای نوشته شده است و بین شخصیت‌های داستان انجام می‌شود. در بخش‌هایی از کتاب، شما به عنوان یکی از شخصیت‌ها به داستان جذب می‌شوید. این مجموعه به طرزی منحصر به فرد موارد مختلفی را ترکیب می‌کند. موضوعات اصلی این کتاب‌ها شامل مفاهیمی مثل دوستی، کمک، حل مشکلات و... است. مو ویلمز نویسنده و تصویرگر این مجموعه کتاب‌هاست که برای انتشار آموزنده و جذاب در سال 2007 تلاش کرد.

کتاب چرا صبر کنم؟

مو ویلمز
مو ویلمز، زاده ی 11 فوریه ی 1968، نویسنده، انیماتور، صداپیشه و تصویرساز آمریکایی است.ویلمز در حومه ی شهر شیکاگو به دنیا آمد و در نیواورلینز بزرگ شد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده ی هنر دانشگاه نیویورک گذراند و در سال 1997 با چریل کمپ ازدواج کرد. مو ویلمز اکنون به همراه خانواده اش در نورث همپتون ماساچوست زندگی می کند.
قسمت هایی از کتاب چرا صبر کنم؟ (لذت متن)
- آهای فیلی! چی شده؟ - می خواهم غافلگیرت کنم! واقعا؟! تعریف کن ببینم چی هست؟ - این جوری که اسمش غافلگیر کردن نیست. آهان! - فقط بگو بزرگ است؟ اممم... آره! - بزرگ و خوشگل؟ هان؟ آره! - آخ جان! مال خودمان دوتاست؟ صبر کن... بله! - اوخیش!