کتاب تربیت سالم در مدرسه

Positive Discipline in the Classroom
کد کتاب : 2330
مترجم :

شابک : 978-9646920620
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تربیت سالم در مدرسه اثر جین نلسن

با گذشت سالها ، میلیون ها نفر از والدین و معلمان از استراتژی های شگفت انگیز و موثر نظم مثبت مطرح شده در "تربیت سالم در مدرسه" نوشته جین نلسن برای بازگرداندن نظم به کلاس ها و خانه های خود استفاده کرده اند. و در کلاس های درس امروز نیز، که معلمان باید ضمن توجه به تلاش دانش آموزان خود با حواس پرتی دیجیتال به رقابت بپردازند، از هر زمان دیگر مهم تر است که معلمان بتوانند با بی اعتنایی مقابله کنند، و مهارت های اساسی را برای حل مسئله و القای مهارت ایجاد کنند. به طور خلاصه، محسطی را به وجود آورند که یادگیری را به حداکثر می رساند.
اکنون شما نیز می توانید از تجربه استراتژی های نظم مثبت به عنوان پایه ای برای تقویت همکاری، مهارت های حل مسئله و احترام متقابل در کودکان استفاده کنید. ابزارهای اساسی مورد نیاز برای معلمان مدرن در این نسخه جدید از نظم مثبت در کلاسایجاد شده است. در "تربیت سالم در مدرسه" به جای کنترل رفتار، می توانید به تدریس بپردازید؛ به جای مقابله با بی تفاوتی، شما از داشتن دانشجویان با انگیزه و مشتاق لذت خواهید برد!

کتاب تربیت سالم در مدرسه

جین نلسن
دکتر جین نلسن متولد آمریکا و مشاوره ازدواج، خانواده و کودک است. او یکی از نویسندگان سری کتاب های Positive Discipline است.
نکوداشت های کتاب تربیت سالم در مدرسه
A must for every educator. The jargon-free concepts and strategies are easy to follow and have changed my life as a principal, as well as the lives of my teachers and students.
ضروری برای هر مدرس. مفاهیم و استراتژی های بدون تنشی که به راحتی دنبال می شوند و زندگی من را به عنوان یک مدیر و همچنین زندگی معلمان و دانش آموزانم را تغییر داده است.
Bill Scott, Principal of Birney Elementary

This book should be standard operating procedure. I highly recommend it to anyone who seeks to teach young people!
این کتاب باید به عنوان یک روش عملیاتی استاندارد استفاده شود. من آن را به هر کسی که در آموزش جوانان فعالیت دارد توصیه می کنم!
International Council for Self-Esteem

Transforms the way teachers view themselves and their students. The activities in this book show how learning shifts from head to heart, where positive change can really take route.
نگرش معلمان نسبت به خود و دانش آموزان خود را تغییر می دهد. فعالیت های این کتاب نشان می دهد که چگونه یادگیری از مغز به قلب می رسد، جایی که واقعا تغییر مثبت می تواند ایجاد شود.
Dina Emser

قسمت هایی از کتاب تربیت سالم در مدرسه (لذت متن)
کودک نیز مانند گیاهان به آب، نیاز به تشویق دارد. تشویق برای رشد و نمو سالم ضروری است. معلمان دارای نظم مثبت، کلاس هایی ایجاد می کنند که در آن با جوانان با احترام رفتار می شود، و جوانان شجاعت و هیجان لازم را برای یادگیری عاشقانه خواهند داشت و این فرصت را دارند که مهارت های لازم برای یک زندگی موفق را بیاموزند.