کتاب کینز

Keynes for Beginners
کد کتاب : 50078
مترجم :
شابک : 978-6005711967
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

گام به گام با جهان فلسفه مدرن
Keynes for Beginners
کینز
  • 20,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نشر نظر نشر نظر
    نویسنده:
کد کتاب : 23757
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-6005191059
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گام به گام با جهان فلسفه مدرن اثر پیتر پیو

جان مینارد کینز بزرگترین و بی گمان پر نفوذترین اقتصاددان سده بیستم بود که نظریه های اقتصادی او از تجربه عملی و مستقیم سه موقعیت مهم و کلیدی جهان در سده بیستم بهره برد. قرارداد صلح پس از جنگ جهانی اول، رکورد اقتصادی بزرگ پس از جنگ و جنگ جهانی دوم. تاثیر اندیشه های اقتصاد کینزی پس از جنگ جهانی دوم در اقتصاد انگلستان و آمریکا موجب شد تا نظریه های ضد بحران و رکود اقتصادی وی بتواند تحولات جدی در اقتصاد این کشورها ایجاد کند.
شاید کمتر اقتصاددانی در سطح جهانی همانند کینز توانسته باشد به روابط تولید، عرضه و تقاضا و ضرورت نقش دولتها در ایجاد ثبات اقتصادی توجه عملی کرده باشد. از این رو کسانی که در قلمرو اقتصاد به ویژه اقتصاد امروز به راه حل های برون رفت از بحران و رکود اقتصادی می اندیشد ناگزیر هستند نظریه های کینز را به درستی بشناسند. با همه نقدهایی که بر اقتصاد کینزی صورت گرفته خواندن این کتاب برای درک روابط اقتصادی دارای اهمیت است به ویژه پس از شک در دیدگاه های سیاستمدارانی مثل مارگریت تاچر و رونالد ریگان که به جهان سرمایه گذاری و ثبات آن بسیار ایمان داشتند و بحران دهه های اخیر موجب ناپایداری اندیشه های آنان شد به همین دلیل کینز باری دیگر در جهان امروز مرکز توجه اقتصاددانان قرار گرفته است.

کتاب گام به گام با جهان فلسفه مدرن

پیتر پیو
پیتر پیو نویسنده انگلیسی است. او در کالج اوندل و چرچیل، کمبریج تحصیل کرد و در آنجا تاریخ خواند. وی پس از فارغ التحصیلی، چندین موقعیت بازاریابی را در شرکت هایی مانند صنایع گیلت برگزار کرد.در سال 1984 او از دانش خود در مورد صحنه تجارت انگلیس استفاده كرد تا شروع به نوشتن تاریخچه های شركت كند. او كتابهایی را در مورد Carless ، عاج و Sime ، Blue Circle ، Asda ، Harrisons and Crosfield، SD Scicon ، George Williamson و Co. ، والتر الكساندر ، WAPCO ، مكه ، PFG هاجسون كنیون ، هتل بزرگ ، ایستبورن ، رویا...