کتاب صبحگاهان با خداوند

Mornings with the Lord
کد کتاب : 23904
مترجم :
شابک : 978-6009852659
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 373
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب صبحگاهان با خداوند اثر دورین ویرچو

نویسنده پرفروش دورین ویرچو در کتاب « سحرگاهان با خداوند» شما را دعوت می کند تا با ایمانی راسخ، اهداف روز خود را بر اساس یادداشتی دوست داشتنی و مثبت تنظیم کنید! در هر صفحه از این عبادت روحانی ، یک مراقبه ، دعا و آیه مربوط به کتاب مقدس وجود دارد تا ارتباط شما را با بهشت ، فرشتگان و خدا تأیید کند. می توانید روزانه کتاب را بخوانید ، یک سال را در تدبر بگذرانید ، یا آن را به طور تصادفی باز کنید تا راهنمایی مربوط به یک سوال یا نگرانی خاص را دریافت کنید.

این که آیا شما یک دانشجوی قدیمی کتاب مقدس هستید ، تازه کار در خواندن کتاب مقدس هستید ، یا می خواهید خود را با خرد مبتنی بر عشق خود دوباره بیابید ، بازتاب های عبادی و تفسیرهای آرام را الهام بخش و حمایت کننده از راه خود خواهید دید. این کتاب مثبت و شگفت انگیز برای هرکسی که مایل به برقراری رابطه دوستانه تر با خدا و عیسی است توصیه می شود!

دورین ویرچو نویسنده ای پرفروش ، دکتر روانشناسی و مسیحی است که به مطالعه کتاب مقدس می پردازد. او در اپرا ، سی.ان.ان ، بی بی سی ، دیدگاه و صبح بخیر آمریکا ظاهر شده است و در روزنامه ها و مجلات در سراسر جهان حضور داشته است.

کتاب صبحگاهان با خداوند

دورین ویرچو
Doreen Virtue دارای کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی مشاوره از دانشگاه چپمن می باشد.او نویسنده بسیاری از کتاب ها ، از جمله فداکاری های روزانه ، "صبح با خداوند" و "کتاب رویاهای شیرین" و "کلمات عاشقانه از کارت های عیسی" است.
قسمت هایی از کتاب صبحگاهان با خداوند (لذت متن)
اتفاق افتاده که دیگران به تو ضربه زده اند. شاید بدانید که نیش خیانت، چطور افراد را بی اعتماد و وادار به ساختن دیوارهای محکم برای حفاظت از دل هایشان می کند. بعضی ها در چنین زمان دشواری باز به خدا توکل می کنند. شاید هم آزرده شوند چون خداوند می توانسته جلوی وقوع اتفاقات زجرآور را بگیرد، ولی این کار را نکرده است. آن ها بدون توجه به دلیل این امر، از خدا فاصله می گیرند. شاید همین الان با سردرگمی، بی اعتمادی یا بدبینی، دست و پنجه نرم می کنی. ممکن است ایمان تو کم شده باشد. اما عزیز من، خدا از تو می خواهد به یاری او ایمان داشته باشی. از تو می خواهد حتی زمانی که نمی دانی چه اتفاقی دارد می افتد و هیچ راه فراری هم نداری، به او تکیه کنی. امروز ایمانت را مرتبا تمرین بده. در برابر وسوسه ی جستجوی درک عقلانی در مورد وجود خدا، مقاومت کن و نزد خدایت برو.

اول فروردین زندگی جدیدتان را در آغاز سال جشن بگیرید در سرتاسر دنیا، خانواده ها و دوستان کنار هم جمع می شوند تا رسیدن سال نو را جشن بگیرند. حتما شما هم مثل بقیه، برای اهداف و رویاهای جدید تان، همچنین برای آسایش خاطری که حاصل رها کردن چیزهایی است که هیچ فایده ای برای شما نداشته، هیجان دارید و منتظرید. شاید هم چند سوال داشته باشید: آیا امسال ازدواج میکنم؟ آیا امسال عشقم را پیدا می کنم؟ آیا شغلم عوض می شود؟ سلامتی ام به خطر خواهد افتاد؟ آیا بخت به من رو خواهد کرد؟ دوست من، به محض اینکه وارد سال جدید شدی، خاطر جمع باش که خداوند کنار توست؛ او از تو می خواهد که باور داشته باشی که او مراقب توست. آیا گرفتاری از راه خواهد رسید؟ شاید. آیا همان طور خواهد شد که از قبل برنامه ریزی شده؟ شاید نه. اما هر روز صبح از خواب بلند شو و خالق توانا را به سبب مهربانی و لطف و وفایش، پرستش کن. عهد ببند که تلاش کنی هر روز در محضر او زندگی کنی. تصمیم بگیر که در عمق کلام خدا، تأمل کنی و روحت را لبریز از عشق و آرامش و سروری دوباره، کنی. خدایا، یاری ام کن تا امسال، خوش بینی و ایمانم را حفظ کنم و راهم را گم نکنم.