کتاب سیزده

Thirteen
کد کتاب : 24779
شابک : 978-6009421152
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب سیزده اثر علی میرصادقی

وقتی از من خواستند خلاصه ای راجع به داستان سیزده بنویسم. ساعت ها فکر کردم اما نشد ، چون اصلا سیزده یک کتاب نیست. یک داستان نیست یک سفر است که هرکس می تواند به شیوه خودش آن را به پایان برساند.من در این کتاب کنار شما هستم ، شما را جذب می کنم، اما وقتی به خودتان می آیید می بینید که دیگر کنارتان نیستم. و آنگاه شما زندگی جدیدی می توانید داشته باشید.

کتاب سیزده یک کتاب انگیزشی است. این کتاب برای نوجوانان و جوانانی که در ابتدای راه هدف‌گذاری هستند، کمک می‌کند تا با بینشی روشن در مسیر پیش رویشان قرار بگیرند.

علی میرصادقی متولد سال 1360، از سن 18 سالگی کار مشاوره را آغاز نمود و در همان سال‌های اول کاری خود، تجربه کار با دانش آموزان استعدادهای درخشان و رتبه‌های برتر کنکور سراسری را به دست آورد. سابقه کاری او 15 سال است؛ اما سابقه‌ی 60 هزار ساعت کار مشاوره، برنامه‌ریزی و آموزش و مدیریت آموزش را در کارنامه خود دارد. عضو انجمن مشاورین مهام ایران بوده و در حال حاضر هفده کتاب و کتابچه‌ی آموزشی، روانشناسی و موفقیت در حوزه نوجوان تالیف نموده؛ که در حال حاضر سه کتاب به چاپ رسیده و کتاب‌های دیگر در دست اقدام برای چاپ است.

کتاب سیزده

علی میرصادقی
علی میرصادقی متولد سال 1360، مدیر مسئول موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا،دانشجوی دکترای روانشناسی،کارشناس ارشد مدیریت و روانشناس بالینی،برنده جایزه بهترین سیستم آموزشی MENA در سال 2013 و ... می باشد.
قسمت هایی از کتاب سیزده (لذت متن)
خدای ناعادل جهان کمی مهربان باش!! چرا عده ی کمی از بندگانت بسیار زیاد دارند و عده ی زیاد دیگر، بسیار کم دارند و معلم پرورشی مدرسه ی ما از صفوف کم جمعیت نماز ظهر مدرسه، از دست ما ناراحت است؟ چرا از دست تو ناراحت نیست؟ بی خیال حاتمی کیا می شوم تا خواهرم را پیدا کنم، اما او قایم با شک را با سک سکی غافلگیرانه در لحظات مرور خاطراتم، تمام شده دانسته. تکیه دادنش به صندلی ماشین و به بیرون نگاه کردنش، این را می گوید.