کتاب چرا نمی ذاری بچه ات درس بخونه؟

Why don't you let your child study?
چگونه مشاور تحصیلی فرزندمان باشیم؟!
کد کتاب : 123393
شابک : 978-6009332526
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب چرا نمی ذاری بچه ات درس بخونه؟ اثر علی میرصادقی

کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟! از 4 فصل تشکیل شده است:
فصل اول (بهار): مهم‌ترین قسمت کتاب هست و اگر درست به آن عمل نکنید، مابقی فصل‌ها به دردتان نمی‌خورد. چون اول از همه باید تفکرات شما را ویرایش کنیم. با خواندن دقیق فصل اول این کتاب، غیر از موفقیت‌های تحصیلی فرزندتان، در زندگی خودتان هم صاحب موفقیت‌های بزرگی می‌شوید.
فصل دوم (تابستان): به وظایف یک خانواده در ایام مهم امتحانات می‌پردازد. چقدر از خانواده‌ها را می‌شناسیم که به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای در ایام امتحانات، معدل بچه‌هایشان را کم می‌کنند؟! ما نباید فکر کنیم که یک بچه‌ی دبیرستانی بزرگ شده و خودش می‌داند چه کار می‌کند.
فصل سوم (پاییز): در اینجا راجع به بزرگترین دغدغه‌ی خانواده‌ها صحبت شده؛ استرس. با رعایت نکات فصل پاییز، بهار عجیبی در زندگی خانوادگی شما شکل می‌گیرد. فرزند شما شاداب‌تر از همیشه به تلاش می‌پردازد.
فصل چهارم (زمستان): جذاب‌ترین فصل کتاب مربوط به خانواده‌هایی است که به قول «لائوتسه» می‌خواهند ماهی گرفتن را یاد فرزندانشان بدهند تا به جای اینکه هر روز مجبور باشند برای فرزندشان ماهی بگیرند، فرزندانشان آنقدر توانایی صید پیدا کنند که به پدر و مادرشان هم ماهی هدیه کنند. در فصل زمستان به شما می‌گوییم راز تربیت بچه‌های خودکار چه بوده است. این تز علی میرصادقی برای اولین بار در دنیا در این کتاب آمده است تا خانواده‌های ایرانی از یک نظریه جدید روان شناسی برای اولین بار استفاده کنند.

کتاب چرا نمی ذاری بچه ات درس بخونه؟

علی میرصادقی
علی میرصادقی متولد سال 1360، مدیر مسئول موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا،دانشجوی دکترای روانشناسی،کارشناس ارشد مدیریت و روانشناس بالینی،برنده جایزه بهترین سیستم آموزشی MENA در سال 2013 و ... می باشد.
دسته بندی های کتاب چرا نمی ذاری بچه ات درس بخونه؟
قسمت هایی از کتاب چرا نمی ذاری بچه ات درس بخونه؟ (لذت متن)
اگر خانواده ای به سختی کشیدن برای موفق شدن اعتقاد نداشته باشد، هیچ گاه فرزندش زیر بار کارهای سخت نخواهد رفت. اگر خانواده ای خود را موظف نداند که به همه ی توصیه های مشاور پزشکی اش گوش دهد و فقط مشاوره های آسان را بپذیرد، فردا روزی هم فرزندشان فقط کارهای آسان معلم و مشاور خود را انجام می دهد. همیشه یادتان باشد دکتری که چند ماه بعد به شما وقت می دهد اگر حقیقتا مطب او همیشه شلوغ باشد حتما انسان کار بلدی بوده. در تجارت، هیچ استقبال چشمگیری و هیچ گرانی، بی علت نیست البته اگر حقیقی باشد.