کتاب مجموعه رولد دال

Roald Dahl
(11 جلدی، با قاب)
  • 15 % تخفیف
    945,000 | 803,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 24896
مترجم :

شابک : 978-9643698577
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1456
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 106
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت
تعداد جلد : 11

معرفی کتاب مجموعه رولد دال اثر رولد دال

رولد دال رمان نویس ، داستان کوتاه نویس ، شاعر ، فیلمنامه نویس و خلبان جنگ در زمان جنگ بود. کتاب های او بیش از 250 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است. داستان های کوتاه دال به خاطر پایان غیرمنتظره ی آنها شناخته شده است ، و کتاب های کودکان او به دلیل غیر احساسی بودنشان ، فریبنده و فضای اغلب تاریکشان معروف اند. داستان های کودکان او شامل شرورهای بزرگسالی است که دشمن شخصیت های کودک اند. از کارهای او برای کودکان می توان به جیمز و هلو غول پیکر ، چارلی و کارخانه شکلات سازی ، ماتیلدا ، جادوگران ، آقای روباه فوق العاده ، BFG ، تویتس و معجون جادویی جورج اشاره کرد. کارهای بزرگسالان وی شامل داستانهایی اغیر منتظره است. اولین کار منتشر شده دال ، با الهام از ملاقاتش با سی اس فوستر ، "یک قطعه کیک" در 1 آگوست 1942 بود. داستان مربوط به ماجراهای او در زمان جنگ ، توسط The Saturday Evening Post به مبلغ 1000 دلار آمریکا (مبلغ قابل توجهی در سال 1942) خریداری شد و تحت عنوان "شلیک بر سر لیبی" منتشر شد.
اولین کتاب کودک او گرملین ها بود ، که در سال 1943 منتشر شد ، در مورد موجودات کوچک شیطانی که بخشی از فرهنگ عامیانه ی نیروی هوایی سلطنتی بودند. خلبانان RAF گرملین ها را مسئول همه مشکلات هواپیما می دانند. دال هنگامی که در سفارت انگلیس در واشنگتن بود ، نسخه ای را برای النور روزولت بانوی اول فرستاد که آن را برای نوه هایش خواند ، و این کتاب توسط والت دیزنی برای فیلمی که هرگز ساخته نشده بود ، سفارش داده شد. دال در ادامه به نوشتن برخی از محبوب ترین داستانهای کودکان قرن بیستم مانند چارلی و کارخانه شکلات سازی و ... پرداخت.
مجموعه ی آثار رولد دال شامل 14 جلد کتاب است. در این مجموعه داستان های تمساح غول پیکر، جادوگرها، چارلی و آسانسور بزرگ شیشه ای، خانم و آقای توییت، دنی قهرمان جهان، زرافه و پلیکان و من، غول بزرگ مهربون، ماتیلدا، انگشت جادویی، تشپ کال، آقا روباه شگفت انگیز، چارلی و کارخانه ی شکلات سازی، جیمز و هلوی غول پیکر، معجون جادویی جورج و داستان زیبای زندگی زنبور به چاپ رسیده است.

کتاب مجموعه رولد دال

رولد دال
رولد دال، زاده ی ۱۳ سپتامبر ۱۹۱۶ و درگذشته ی ۲۳ نوامبر ۱۹۹۰، داستان نویس و فیلم نامه نویس اهل ولز بریتانیا و از مشهورترین نویسنده های انگلیسی است که والدینش نروژی الاصل بودند و اوج شکوفایی او به عنوان نویسنده برای کودکان و بزرگسالان در دهه ی ۱۹۴۰ بود.مهم ترین آثار او چارلی و کارخانه شکلات سازی، جیمز و هلوی غول پیکر، ماتیلدا و داستان های چشم نداشتنی است. بیشتر آثار او به فیلم درآمده اند.او در ۱۹۱۶ در لانداف گلامورگان به دنیا آمد. در جنگ جهانی دوم به نیروی هوایی انگلستان در نایروبی پیوست. مدتی ...