کتاب گوردخمه

Catacomb
مجموعه تیمارستان جلد 3
  • 15 % تخفیف
    377,000 | 320,450 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 25374
مترجم :
شابک : 978-6009840946
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 394
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گوردخمه اثر مدلین روو

سومین کتاب هیجان انگیز در مجموعه ی تیمارستان، از مجموعه کتاب های پرفروش نیویورک تایمز ، داستان سه نوجوان را دنبال می کند زیرا آنها یک سفر جاده ای به یکی از بزرگترین شهرهای آمریکایی انجام می دهند و اسرار خطرناک گذشته ی خود را در طول این راه کشف می کنند. با وجود همه ی هیجان ها ، لرزها و عکس های وهم انگیز پیدا شده این مجموعه برای کسانی که به داستان های هیجان انگیز و ترسناک علاقه دارند کاملا مناسب است.
گاهی اوقات گذشته بهتر است که به خاک سپرده شود.
سال آخر کالج سرانجام به پایان رسید. دن ، ابی و جردن بعد از تمام آنچه که پشت سر گذاشته اند ، از انجام آخرین سفر جاده ای با هم هیجان زده شده اند و آنها قرار نیست به این فکر کنند که با پایان تابستان چه اتفاقی خواهد افتاد. اما در حالی که راهی دیدار عموی جردن در نیواورلئان شده بودند ، این سه دوست متوجه می شوند که کسی دارد تعقیبشان می کند. . . و از آنها عکس می گیرد. سپس دن شروع به دریافت پیام از شخصی می کند که انتظار نداشت هرگز دوباره چیزی از او بشنود - کسی که در هالووین گذشته درگذشت.
وقتی این سه نفر به نیواورلئان می رسند و اتفاقات عجیب و غریب اوج می گیرد ، دن مجبور می شود بپذیرد که هر اتفاقی که در یک سال گذشته برای او افتاده ممکن است نه از روی تصادف بلکه سرنوشت باشد - سرنوشتی که دان را به گروهی به نام هنرمندان استخوان پیوند می دهد. ، که شیفتگی شیطانی به قاتلان بدنام گذشته دارند.
اکنون تنها امید دن این است که بتواند از سفر خود زنده بیرون بیاید.

کتاب گوردخمه

مدلین روو
مدلین روو(12 ژوئن 1985) نویسنده داستانهای ترسناک آمریکایی است. او در مینسوتا متولد شد و در کالج بلویت ، در رشته نویسندگی و بازیگری تحصیل کرد و در سال 2008 فارغ التحصیل مقطع لیسانس شد. روو در سیاتل ، واشنگتن زندگی می کند. او وبلاگ داستانی "آلیسون هیویت به دام افتاده است" را اداره می کند. اوهمچنین چندین رمان را به صورت مجموعه منتشر کرده است که یکی از آنها ، "تیمارستان" ، به یکی از پرفروش ترین داستانهای نیویورک تایمز تبدیل شده است و در یازده کشور منتشر شده است.