کتاب تکامل

Evolution: How We and All Living Things Came to Be
کد کتاب : 25863
مترجم :
شابک : 978-9643189877
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 56
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نامزد جایزه نورما فلک برای کتاب های غیر داستانی کودکان کانادایی سال 2011

معرفی کتاب تکامل اثر دانیل لاکستون

تکامل فرایندی است که دندانهای وحشتناک تیرانوسور رکس و مغز پیچیده ی انسان را ایجاد می کرده است ، مغزی که به اندازه کافی هوشمند است که بتواند عملکرد طبیعت را درک کند. خوانندگان جوان در کتاب تکامل نوشته ی دانیل لاکستون خواهند آموخت که چگونه یک طبیعت شناس انگلیسی به نام چارلز داروین به مطالعه طبیعت پرداخته و مفاهیم معروف و مشهور خود را در زمینه انتخاب طبیعی و بقای بهترینها ارائه داده است. و اینکه چگونه علم امروزی به درک ما از نظریه تکامل افزوده است.
آیا با چنین نظریه ساده ای می توان چیزی به پیچیدگی جهان و نیز به شگفت انگیزی آن را توضیح داد؟ پاسخ این سوال مثبت است و اکنون کتاب تکامل چگونگی آن را به گونه ای توضیح می دهد که درک آن آسان باشد.
این کتاب که یک توضیح ساده و دفاع از تئوری تکامل است ، تکامل را به عنوان تغییرات زندگی روی زمین در طول زمان توصیف می کند ، همانطور که ابتدا از طریق یافته های فسیلی و لایه های زمین شناسی نشان داده شده است. نظریه انتخاب طبیعی داروین و عملکرد آن را توضیح داده و این روند را به روش های مختلفی نشان می دهد. لا کستون همچنین در مورد تکامل همگرا ، سازش های تکاملی و تبار انسان بحث می کند و برخی از نگرانی های مشترک را برطرف می کند. پیام او واضح است: "هیچ ذهنی - هیچ مغزی - در پس تکامل وجود ندارد که همه چیز را اداره کند." در این کتاب عکس ها ، کارتون ها ، نمودارها و تصاویر رایانه ای موجودات باستانی نشان داده شده و به طرز جالبی طراحی شده است.

کتاب تکامل

دانیل لاکستون
دانیل لاکسون (متولد 1975) نویسنده، تصویرگر کانادایی است. او چندین کتاب از جمله داستانهای زندگی ماقبل تاریخ، کتاب علمی کودکان و علوم ناسزا را نوشت، یا به طور مشترک نوشت. به عنوان سردبیر Junior Skeptic ، لاکستون بیشترین شماره های Junior Skeptic ، بخش علوم کودکان را در مجله Skeptics Society Skeptic می نویسد و تصویر می کند.لاکستون مقاله هایی را برای انتشارات تفکر انتقادی از جمله eSkeptic ، Skeptic ، Skeptical Briefs و Skeptical Inquirer و همچنین جلد هنری به Skeptic ، Yes و Free Enquiry اختصاص داد...
نکوداشت های کتاب تکامل
this title will appeal to researchers.
عنوان این کتاب برای محققین جذاب خواهد بود.
School Library Journal School Library Journal

What could have been a dreary march through the fossil records is kept light and accessible by Loxton's sense of humor and breezy prose style.
چیزی که می توانست یک مارش ناخوشایند به درون پرونده های فسیلی باشد ، توسط شوخ طبعی و سبک نثر دانیل لاکستون روان و قابل دسترسی شده است.
Quill & Quire

Beautifully illustrated and elegantly written.
به زیبایی تصویرپردازی شده و به خوبی نوشته شده است.
Wired Magazine

قسمت هایی از کتاب تکامل (لذت متن)