کتاب بالزاک،زندگی و آثارش

Prometheus: The Life of Balzac
کد کتاب : 26512
مترجم :
شابک : 978-6007987452
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 576
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1965
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

پرومته
Prometheus: The Life of Balzac
زندگی بالزاک
کد کتاب : 43921
مترجم :
شابک : 978-6006298238
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 713
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1965
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بالزاک،زندگی و آثارش اثر آندره موروا

فقط کتاب های بالزاک نیستند که پس از صد و هفتاد و چند سال هنوز قدرت، کشش و ژرفای پرمعنی شان را دارند، بلکه زندگی خود او از کتاب هایش شگفت آور تر است. شاید بتوانیم فقط او را با داستایوفسکی مقایسه کنیم.

بالزاک به راستی پدیده ای اعجاب آور و شگفت انگیز است، پردل و بی قرار با ذهنی چنان دقیق و تیزبین که کوچکترین جزئیات را همچون پوربین و ضبط صوتی بیسار دقیق در حافظه اش نگه می دارد. از کوچکترین چشمنداز، بی اعتبارترین فرد و تاچیزترین موضوع ها، بنایی عظیم و غوب آسا پدید می آورد. تا انسان با جزئیات زندگی شخصی و هنری اش آشنا نشود، نمی تواند پی ببرد که چگونه پیده ای بوده است.

کتاب بالزاک،زندگی و آثارش

آندره موروا
آندره موروا که نام اصلی او «امیل سالومون هرزوگ بود، اصالت یهودی داشت. او در سال ۱۸۸۵ در شهر البوف متولد شد و پس از پایان تحصیلاتش، برای ده سال مسئولیت نظارت بر کارخانه نساجی خانوادگی را عهده‌دار شد. او در طول جنگ جهانی اول به ارتش فرانسه پیوست و از طرف ارتش فرانسه به سمت رابط و مترجم در بین نیروهای فرانسه و انگلیس انتخاب شد. داستان‌نویسی را بر اساس تجربیاتش در جنگ با نوشتن کتاب «سکوت سرهنگ برامبل» (فرانسوی| Les Silences du colonel Bramble) در سال ۱۹۱۸ شروع کرد. است...
دسته بندی های کتاب بالزاک،زندگی و آثارش