کتاب مارشال اروین رومل

Rommel
کد کتاب : 71854
مترجم :
شابک : 978-9648741926
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مارشال اروین رومل اثر لویی سورل

یوهانس اروین یوگن رومل یک فیلد مارشال آلمانی در طول جنگ جهانی دوم بود. معروف به روباه صحرا. او در ورماخت (نیروهای مسلح) آلمان نازی خدمت کرد، همچنین در رایشسوهر جمهوری وایمار و ارتش امپراتوری خدمت کرد. آلمان رومل چندین بار در هر دو جنگ جهانی مجروح شد.
رومل در جنگ جهانی اول یک افسر بسیار برجسته بود و به خاطر اقداماتش در جبهه ایتالیا نشان Pour le Mérite را دریافت کرد. او در سال 1937 کتاب کلاسیک خود را در مورد تاکتیک های نظامی به نام حملات پیاده نظام با تکیه بر تجربیات خود در آن جنگ منتشر کرد.

کتاب مارشال اروین رومل

قسمت هایی از کتاب مارشال اروین رومل (لذت متن)
((رومل مرا با لحظه هایی سخت و نگران کننده روبه رو ساخت. در مقابله با او، غیرممکن بود کوششمان را برای شکست دادنش رها سازیم. اگر هرگز فرماندهی وجود داشته که تنها اندیشه اش نابود ساختن دشمن بوده، خود او بوده است. او در اجرای نقشه ی جنگی اش نه گذشت می کرد و نه انتظار گذشت داشت. با این همه، نمی توانم نفرت عمیقم را از رژیمی که او به آن خدمت می کرد، تبدیل به کینه ای علیه شخص وی سازم. می دانم که آن رژیم لیاقت داشتن چنان فرمانده ی سلحشوری را نداشت. اکنون که او در گذشته است، بر او به عنوان یک سرباز و یک مرد درود می فرستم و نسبت به شرایط مرگ شرم آوری که دژخیمان برایش فراهم ساختند، تنفرم را ابراز می دارم.))