کتاب مصیبت بی گناهی

Ordeal by Innocence
کد کتاب : 2682
مترجم :
شابک : 9789643635442
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 291
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1958
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مصیبت بی گناهی اثر آگاتا کریستی

مصیبت بی گناهی اثری از داستان پلیسی توسط نویسنده بریتانیایی آگاتا کریستی است که برای اولین بار در بریتانیا توسط کلاب جنایی کالینز در 3 نوامبر 1958 و در ایالات متحده توسط در سال بعد منتشر شد.

یک شاهد مهم تا دو سال پس از اینکه مردی در قتل مجرم شناخته می شود، از نقش خود بی خبر است. وقتی او اطلاعاتی را که در اختیار دارد متوجه می شود، دوباره درد از دست دادن خانواده را باز می کند و دوباره این سوال را مطرح می کند که قاتل دو سال پیش چه کسی بوده است.

این رمان در زمان انتشار نقدهای متفاوتی دریافت کرد، زیرا منتقدان عموما با جنبه های روانشناختی داستان راحت نبودند. طرح داستان "نبوغ معمولی" او را داشت، اما فاقد "سلامتی" بود.

آرتور کلگری زمین شناس، دو سال پس از کشته شدن ریچل آرگیل، همسر و مادر پنج فرزندخوانده، در خانه آرگیل سانی پوینت ظاهر می شود. پسرش جکو محاکمه و زندانی شد و پس از 6 ماه زندان درگذشت. کلگری توضیح می دهد که جکو در قتل بی گناه است. کلگری مردی است که جکو را به شهر رساند و با او صحبت کرد، زمانی که مشخص شد قتل اتفاق افتاده است. کلگری از واکنش خانواده به اخبار او گیج شده است. و هیچ کس از تلاش او برای عدالت خشنود نیست.

کتاب مصیبت بی گناهی

آگاتا کریستی
آگاتا کریستی، زاده ی ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ و درگذشته ی ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶، نویسنده ی انگلیسی داستان های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود.آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر در شهر تورکی در ناحیه ی دوون انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می توانست تبعه ی ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا دارای یک خواهر و یک برادر بود که هر دوی آن ها از وی بزرگ تر بودند.آ...
نکوداشت های کتاب مصیبت بی گناهی
Family tensions and suspicions are adroitly handled, and the solution is characteristically surprising.
تنش ها و سوء ظن های خانوادگی به طرز ماهرانه ای مدیریت می شوند و راه حل مشخصا شگفت انگیز است.
 New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب مصیبت بی گناهی (لذت متن)