کتاب رهایی از زندان ذهن

Leave Your Mind Behind
کد کتاب : 48655
مترجم :

شابک : 978-6008392156
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 129
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

رهایی از زندان ذهن
Leave Your Mind Behind
کد کتاب : 27135
مترجم :
شابک : 978-6002000330
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

رهایی از زندان ذهن
Leave Your Mind Behind
  • 35,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: رابو رابو
    نویسنده:
کد کتاب : 79855
مترجم : سارا پسندیان
شابک : 978-6229799680
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 134
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رهایی از زندان ذهن اثر ماتیو مک کی

ما به طور معمول کنترل اندکی بر افکار خود داریم ، اما اغلب با اقتدار زیادی روی آنها سرمایه گذاری می کنیم - حتی اگر آنها با آنچه که تجربیات ما به ما نشان داده اند مغایرت داشته باشند.

کتاب «رهایی از زندان ذهن» مجموعه ای از روشهای ساده را می دهد که خوانندگان می توانند با استفاده از آنها یاد بگیرند که افکار منفی خود را بدون گرفتار شدن در آنها، رها کنند. هر تمرین مبتنی بر مولفه ای از درمان جدید پذیرش و تعهد (ACT) است که به آن انحراف شناختی می گویند: فرآیند ذوب کردن یا شناسایی نشدن یا یکی شدن با افکار خود. بعضی اوقات کاملا عجیب - خودتان را تصور کنید که با صدای هیولای واری ، فکر خود را می شنوید! - این فعالیت ها به دنبال جلوگیری یا کنترل تفکر مسئله دار نیستند. در عوض ، آنها تلاش می کنند تا به خوانندگان نشان دهند چگونه می توانند بدون قضاوت افکار را مشاهده کنند و یاد بگیرند که با دستگاه داستان سرایی گیج کننده و شگفت انگیز که ذهن انسان دارد زندگی کنند.

متیو مک کی استاد انستیتوی رایت در برکلی ، کالیفرنیا است. او تألیف و نویسنده کتابهای زیادی بوده است ، از جمله کتاب کار مهارت های رفتار درمانی دیالکتیک ، کتاب کار آرامش و کاهش استرس ، عزت نفس ، افکار و احساسات ، و وقتی خشم آسیب می بیند. مک کی دکترای خود را در روانشناسی بالینی از دانشکده روانشناسی حرفه ای کالیفرنیا دریافت کرد و در زمینه درمان شناختی رفتاری اضطراب و افسردگی تخصص دارد.

کتاب رهایی از زندان ذهن

ماتیو مک کی
دکتر ماتیو مک کی، استاد روانشناسی در موسسه رایت در برکلی، و نویسنده بیش از 30 کتاب روانشناسی حرفه ای و خودیاری است که در مجموع بیش از 3 میلیون نسخه به فروش رسیده است.وی بنیانگذار ناشر مستقل خودیاری، انتشارات New Harbinger است.وی به مدت بیست و پنج سال مدیر کلینیک خدمات روانشناسی هایت اشبری در سانفرانسیسکو بود.وی مدیر فعلی کلینیک CBT برکلی است.
دسته بندی های کتاب رهایی از زندان ذهن
قسمت هایی از کتاب رهایی از زندان ذهن (لذت متن)
وظیفه اصلی ذهن ماتفکر است. ذهن ما، این کار را مدام و بی وقفه انجام می دهد. بعضی از این افکار، منطقی و بعضی دیگر بی منطق هستند. بعضی از افکار به حل مشکلات کمک می کنند و بعضی نیز با ایجاد ترس، عملکرد ما را مختل می کنند. گاهی افکارمان ما را به سمت دریای موفقیت سوق می دهند و زمانی کشتی زندگی مان را به گل می نشانند.

افکار ما پدیده ای در لحظه هستند که فقط در اعصاب مغز ما وجود دارند.[اگر بخواهم مثالی تلویزیونی بزنم این افکار مانند یک صحنه کمدی غیرواقعی در تلویزیون هستند، اما ما اهمیت آن ها را در حد یک خبرجدی و فوری در نظر می گیریم. ما هر فکری که از ذهن مان می گذرد باور می کنیم و همین منشاء بسیاری از دردهای ما می شود. فقط یک راه وجود دارد تا از دام باورهای ذهن رها شویم و آن: دانستن چگونگی عملکرد آن هاست.

هر حسی که در بدن خود متوجه آن هستید می تواند نقط تمرکزی برای زمان حال باشد، گوش داکردن به صدای بدن مثل شنیدن یک قطعه موسیقی است. موسیقی های اصلی و فرعی و قطعاتی که ماندگار و یا قدیمی هستند. ممکن است احساسات ما مانند ضربه ناگهانی طبلی بزرگ، حالت انفجاری داشته باشند و یا مانند صدای نرم نی، به آرامی بروز کنند. نوار متحرک تمرکز، ساده ترین روش برای شنیدن دقیق صدای بدن است. یک حلقه نورانی به قطر تقریبا هفتاد سانتی متر را تصور کنید که بالای سر شما قرار دارد.