کتاب سکه طلا

The Gold Coin
کد کتاب : 27283
مترجم :
شابک : 978-9644322631
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سکه طلا اثر آلما فلور آدا

پیرزن خانه به خانه برای دیدن بیماران به راه های دور و نزدیک می رود و خووان برای پیدا کردن جای طلاها مجبور می شود سایه به سایه به دنبال دوناژوزفا برود. اما همیشه قبل از رسیدن به او، پیرزن آنجا را ترک کرده است. خووان هربار مجبور می شود چند روزی را در مزرعه کار کند تا او را پیش دوناژوزفا ببرند. سیب زمینی از دل خاک بیرون می آورد، در مزرعه ی ذرت کار می کند، کدو می چیند، در برداشت قهوه کمک می کند و در عوض طعم غذای خانگی و دور هم غذا خوردن را بعد از مدت ها به یاد می آورد. وقتی که به گرمی با او دست می دهند، لبخند می زند، طلوع خوشید را دوباره می بیند و اندام خمیده اش صاف تر می شود و در پایان وقتی به سکه طلا می رسد، او را به پیرزن برمی گرداند تا سکه را به فرد نیازمندتری ببخشد.
این داستان بومی آمریکای مرکزی نشان می دهد آدم هایی وجود دارند که مثل یک گنج پرارزش هستند و این ما هستیم که باید آن ها را بیابیم. تشویق به کار کردن، کمک به دیگران و نوع دوستی از دیگر مفاهیمی است که این داستان به کودکان می آموزد.

کتاب سکه طلا

آلما فلور آدا
آلما فلور آدا (متولد 3 ژانویه 1938) نویسنده کوبای آمریکایی و کتاب، شعر و رمان کودکان است که برنده جایزه می شود. استاد آمریتا در دانشگاه سانفرانسیسکو، وی بخاطر فعالیتهایش در زمینه آموزش آموزشهای دو زبانه و چند فرهنگی در ایالات متحده شناخته شده است.آلما فلور آدا در 3 ژانویه سال 1938 در کاماگیای کوبا در مودستو آدا ری و آلما لافونته بدنیا آمد. او در La Quinta Simoni بزرگ شد، خانه ای که متعلق به خانواده Ignacio Agramonte ، انقلابی کوبا است. او در خانواده ای از داستان نویسان، شاعران و مربیان متولد ...