کتاب ترکیب بندی در عکاسی

The Photograph: Composition & Color Design
کد کتاب : 28015
مترجم :
شابک : 978-9641212072
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 107
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 33
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ترکیب بندی در عکاسی اثر هارالد مانته



هارالد مانته ، یکی از برجسته ترین معلمان هنرهای عکاسی در آلمان و استاد عکاسی معتبر بین المللی ، برای اولین بار پس از بیش از 30 سال ، آموزش خود را به زبان انگلیسی برای ما به ارمغان می آورد. درکتاب "ترکیب بندی در عکاسی" او عناصری را که برای دستیابی به بالاترین سطح طراحی بصری در عکسها ضروری است توضیح می دهد. این کتاب تلاش می کند به شما بیاموزد که تصاویر برجسته ای به لحاظ بصری و تکنیکی ایجاد کنید.

در حالی که برای تسلط بر عکاسی درک عمیقی از تکنیک های عکاسی لازم است ، دانش فنی EAe به تنهایی برای ایجاد تصاویر برجسته کافی نیست. فراتر از جنبه های فنی ، عناصر مهم تعیین کننده کیفیت و قدرت عکس ، محتوای تصویر و سازماندهی آن در قاب تصویر هستند. اینجاست که "هنر" عکاسی مطرح می شود. عکاسی واقعا خلاقانه مبتنی بر دانش کافی و تسلط بر طراحی و بینش در مورد چگونگی درک بیننده از تصاویر است. عکاس خلاق می تواند از این دانش ها بهره برداری کند و ساخت تصویر را به جهات خلاق جدیدی سوق دهد.

در این کتاب ، مانته اصول خط ، شکل ، نقطه ، رنگ ، کنتراست ، ترکیب و طراحی را در عمق قابل توجهی بیشتر و در سطحی بالاتر از بیشتر کتاب های موجود، بررسی می کند.

این دروس با بیش از 750 تصویر از نمونه کارهای خود مانته ، از جمله بیش از 160 نمودار ، در اختیار علاقه مندان و دانشجویان عکاسی قرار گرفته است..

کتاب ترکیب بندی در عکاسی" کتابی منحصر به فرد است که مطمئنا برای هر کسی که مشغول عکاسی باشد - از علاقه مندانتا حرفه ها - مرجعی ارزشمند خواهد بود. هم برای عکاسی دیجیتال و هم برای آنالوگ.

کتاب ترکیب بندی در عکاسی

هارالد مانته
هارالد مانته (زاده 29 مارس 1936 در برلین)، عکاس، هنرمند و طراح آلمانی است. از سال 1960 مانته تأثیر زیادی در عکاسی رنگی آلمان داشت. او در نسل دوم یک دانش آموز بائوهاوس بود و ایده های استادان معروف Bauhaus را به عکاسی تبدیل کرد. کتابهای متنی وی در مورد ترکیب و طراحی رنگ در سراسر جهان شناخته شده است.
دسته بندی های کتاب ترکیب بندی در عکاسی