کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ

Grandad's Prayers of the Earth
کد کتاب : 28097
مترجم :
شابک : 978-9644324819
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نیایش زمین
Grandad's Prayers of the Earth
کد کتاب : 59257
مترجم :
شابک : 978-9643890056
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ اثر داگلاس وود

پدربزرگها و مادربزرگها معمولا داستانهای مختلفی برای نوه های خود تعریف می کنند و به بسیاری از پرسشهای آنان درباره زندگی و طبیعت و خدا پاسخ می دهند. بچه ها هم گاه از روز می پرسیدند و گاه از شب. گاهی از زندگی می پرسند و گاهی از مرگ. دراین میان، پرسشهایی که آنان را از زمین فرا می برد و به آسمان پیوند می دهد جایگاه خاصی و نگاه آنهابه خودشان، جهان اطراف و خداوند دارد. پاسخ سنجیده بزرگترها به این پرسشها می تواند در شناخت بچه ها و حتی در سرنوشت آنها نقش اساسی داشته باشد.
نویسنده دانای این کتاب، با توجه به همین موضوع، پرسش و پاسخ نوه ای را با پدربزرگش در فضای زنده طبیعت مطرح می سازد و نشان می دهد که در این جهان بزرگ همه چیز سر جای خود قرار دارد.

کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ

داگلاس وود
داگلاس وود نویسنده، خواننده، ترانه سرا، گوینده و نوازنده کودک آمریکایی است. یکی از کتاب های کودک وود، لاک پشت های قدیمی و حقیقت شکسته، جایزه کتاب بین المللی کتاب خوانی سال را دریافت کرد.وود مدرک لیسانس موسیقی آموزش خود را از کالج مورنینگساید در سیوکس سیتی، آیووا دریافت کرد. پس از آن وی دوره تحصیلات تکمیلی را برای کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه ایالتی سنت ابر، خیابان ابر، مینا گذراند.