کتاب اخلاق دین شناسی

Ethics of Theology
پژوهشی در باب مبانی اخلاقی و معرفت شناسانه فقه
کد کتاب : 28110
شابک : 978-6005747003
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 566
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب اخلاق دین شناسی اثر ابوالقاسم فنایی

کتاب "اخلاق دین شناسی" (پژوهشی در باب مبانی اخلاقی و معرفت شناسانه فقه) نوشته ابوالقاسم فنائی است که توسط "نشر نگاه معاصر" روانه بازار کتاب شده است. این کتاب اخلاقیات فقهی را کنکاش می کند. همچنین در روش شناسی دقیقی بر خوردار است که این امر در کتاب های فقهی کمتر دیده می شود. بنابراین این موضوع بسیار مهم است که می تواند به سایر نویسندگاه فعال در این حوزه کمک کند.

ابوالقاسم فنائی فیلسوف اخلاق و الهی‌دان ایرانی و مدرس دانشگاه مفید است.

فنائی دانش‌آموخته درس خارج فقه در حوزه علمیه قم، کارشناسی ارشد رشتهٔ الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه قم و کارشناسی ارشد و دکترا در فلسفه اخلاق از دانشگاه شفیلد است. او دوره کارشناسی ارشد را با نگارش پایان‌نامه‌ای تحت عنوان «فلسفه اخلاق در قرن بیستم اثر مری وارنوک» به راهنمایی احمد احمدی و مشاوره مصطفی ملکیان به پایان برد. او در سال ۲۰۰۳ از رساله دکتری خود دربارهٔ معرفت‌شناسی اخلاقی به راهنمایی رابرت استرن و ریچارد جویس دفاع کرد.

کتاب اخلاق دین شناسی

ابوالقاسم فنایی
ابوالقاسم فنائی متولد ۱۳۳۸ ، فیلسوف اخلاق و الهی‌دان ایرانی و مدرس دانشگاه مفید است.فنائی دانش‌آموخته درس خارج فقه در حوزه علمیه قم، کارشناسی ارشد رشتهٔ الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه قم و کارشناسی ارشد و دکترا در فلسفه اخلاق از دانشگاه شفیلد است. او دوره کارشناسی ارشد را با نگارش پایان‌نامه‌ای تحت عنوان «فلسفه اخلاق در قرن بیستم اثر مری وارنوک» به راهنمایی احمد احمدی و مشاوره مصطفی ملکیان به پایان برد. او در سال ۲۰۰۳ از رساله دکتری خود دربارهٔ معرفت‌شنا...
دسته بندی های کتاب اخلاق دین شناسی