کتاب نقطه ته خط

Noghteh Tahe Khat
کد کتاب : 28678
شابک : 978-6001751301
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب نقطه ته خط اثر مهرداد صدقی

کتاب "نقطه ته خط" یک کتاب جمع‌ و جور، اما بسیار پرمحتوا و جذاب است. نویسنده، مهرداد صدقی، در این کتاب مطالبی را گردآوری کرده که با گذشت زمان هیچ‌گاه کهنه نمی‌شوند و همیشه برای خوانندگان جذاب بوده و خواهند بود. این کتاب مخاطبان مختلفی را به خود جلب می‌کند؛ از علاقه‌مندان ورزش تا هنرمندان و علاقه‌مندان به لطیفه‌ها. مطالب این کتاب در جشنواره‌های مختلف برنده جوایز شده است و بخشی از آن‌ها در این کتاب آورده شده است.

کتاب "نقطه ته خط"، شامل یک مجموعه از طنزها است که در نشریات مختلف انتشار یافته است. نویسنده در این کتاب سعی کرده است مطالبی را گنجاند که همواره جذابیت خود را برای خوانندگان حفظ کند. این کتاب جمع و جور است و برای علاقمندان به ورزش، هنر و طنز مناسب است. کتاب همچنین شامل لطیفه‌ها و طنزهای بامزه ای است که در انتها آورده شده‌اند.

کتاب نقطه ته خط

مهرداد صدقی
مهرداد صدقی متولد ۱۳۵۶ هستم، در مدارس مختلف بجنورد دانش آموز بوده ام (ابتدایی: امام خمینی و قدس. راهنمایی: ابوریحان بیرونی. دبیرستان: دانش و حسن آبادی) اما خاطرات مدرسه امام خمینی، ابوریحان بیرونی و دبیرستان دانش برایم شیرین تر است.در سال ۷۵ در رشته صنایع چوب و کاغذ دانشگاه گرگان پذیرفته شدم و در همین دانشگاه مقاطع ارشد و دکترا را هم ادامه دادم. در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه گنبد کاووس هستم.