کتاب شرلوک هولمز خالی نبند!

Sherlock Holmes the Liar
کد کتاب : 28876
شابک : 978-6001940163
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 63
سال انتشار شمسی : 1390
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شرلوک هولمز خالی نبند! اثر علی میرمیرانی (ابراهیم رها)

بنابر آخرین تحقیقات نوشتن مقدمه در تمام طول تاریخ کار دشواری بوده است کاوشهایی که بر روی الواح گلی در بابل صورت گرفته و همین طور مطالعه بر روی فرهنگ سومریان، بررسی فعالیتهای زمین شناختی در دوره ی کامبرین جست و جو در کتابخانه ی ملی ،ایران کنکاش در دانشکده ی علوم و صنایع غذایی گفته های زن مش ماشالله بی درد و برخی شنیده ها حاکی از آن است که نه انصافا نوشتن مقدمه در تمام طول تاریخ کار دشواری بوده است. اما چه میشود کرد یک فقره آدمیزاد باید گاهی فداکاری از جان گذشتگی و بلکه خودکشی کند و به چنین اعمال سخت و دشواری دست بزند همان دستش را بزند کافیست من شخصا البته موافق استفاده از سایر اعضا مثل پا و امثالهم نیز هستم اما شما به همین مقدار بسنده کنید از این رو در این دل زمستان سال ۸۹ بر آن شدم (چیز باحالیه که قلم در دست گیرم ..... یعنی مقدمه را مینویسم و شما خودتان را ناراحت نکنید!
احتمالا شما و سایر اعضای جامعه ی بشری اطلاع دارید که شرلوک هولمز یک کاراگاه دست ساز بشر بوده البته باقی کاراگاه ها هم ساخت بشر هستند به هر حال و کلی داستان در موردش نوشته شده و به زبانهای زنده و مرده ی دنیا ترجمه شده است. واقعیت این که من یک مقدار غور کردم کار بدی نیست و دیدم حق مطلب در مورد شرلوک همین چند خط را نوشتم صمیمی شدیم! ادا نشده در عین حال به نظرم رسید خیلی طول کشید تا رسید راه دور بود که بهتر است اثر برای یک کار تصویری نمایشی نوشته شود.
از همین رو این ده کاری که میبینید نوشته شد. البته شما نه تا کار را میتوانید در این کتاب بخوانید من یکی را گم کرده ام به خدا راست میگم.

کتاب شرلوک هولمز خالی نبند!

علی میرمیرانی (ابراهیم رها)
علی میرمیرانی نویسندهٔ ایرانی، متولد بیستم آبان‌ماه ۱۳۵۰ است.او با پنج اسم قلم زده، با سه اسم جایزه برده و با دو اسم کتاب می‌نویسد. هر کدام از این اسامی نثری مجزا، قلم، دیدگاه و اهداف مجزایی دارند. شاخص‌ترین نام مستعار او «ابراهیم رها» است که پس از 22 سال به واسطهٔ فضای مجازی مجبور به رونمایی از آن شد.علی میرمیرانی در حوزه‌های داستان‌نویسی، طنزنویسی، فیلمنامه‌نویسی، مطبوعات و برنامه‌سازی تلویزیونی سابقهٔ درخشانی دارد.با نام «علی میرمیرانی&r...