کتاب ماتریکس الهی

The Divine Matrix
پلی میان زمان، فضا، معجزه ها و باورها
  • 10 % تخفیف
    65,000 | 58,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نامک نامک
    نویسنده:
کد کتاب : 28889
مترجم :
شابک : 978-6006721309
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ماتریکس الهی
The Divine Matrix
کد کتاب : 68305
مترجم :

شابک : 978-6227201116
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ماتریس الهی
The Divine Matrix
پلی میان زمان، مکان، معجزه و باور
  • 25 % تخفیف
    165,000 | 123,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: کویر کویر
    نویسنده:
کد کتاب : 69641
مترجم :
شابک : 978-9642141708
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ماتریکس الهی اثر گرگ برادن

"ماتریکس الهی" یا آن گونه که در عنوان فرعی آن ذکر شده "پلی میان زمان، فضا، معجزه ها و باورها" کتابی است نوشته ی "گرگ برادن" که خواننده را با مطالب خود شگفت زده خواهد ساخت. بین سال های 1993 تا 2000 میلادی، یک مجموعه از آزمایش های تکان دهنده مدارک قابل توجهی را آشکار ساخت. این مدارک در واقع نشانه هایی از یک شبکه ی انرژی بود که همه چیز را در زندگی و جهان ما به هم متصل می نمود؛ این شبکه ی انرژی "ماتریکس الهی" نامیده می شود. "ماتریکس الهی" پاسخی علمی به وجود قانون جذب بوده و اصول مطرح شده را با فیزیک کوانتوم پشتیبانی می کند. ذهن و افکار ما، بزرگ ترین ابزاری است که در اختیار ما قرار گرفته و کتاب هایی همچون "ماتریکس الهی" اثبات می کنند که چطور جهت دادن به افکارمان در یک مسیر خاص، به ما کمک می کند آنچه را که می خواهیم به دست آوریم.
از ترمیم و شفای بدن هایمان گرفته تا موفقیت در شغل، روابط و صلح میان ملت ها، این مدارک جدید نشان می دهند که هر یک از ما توانایی این را در درون خود داریم که مستقیما با نیرویی که تمام کائنات را به هم متصل کرده، در مورد هر چیزی صحبت کنیم. چه می شد اگر قدرتی در درون شما وجود داشت که ایجاد لذت می نمود، رنج ها را التیام می بخشید و بین ملت ها صلح و آشتی برقرار می کرد؟ در صورتی که می دانستید چطور از این قدرت در زندگی روزمره خود بهره ببرید، آنگاه زندگیتان چقدر نسبت به حیات کنونی شما متفاوت می شد؟ به "گرگ برادن" ملحق شوید تا در این سفر که "پلی میان زمان، فضا، معجزه ها و باورها" خواهد زد، علم و معنویت و معجزات را از زبان "ماتریکس الهی" دریافت نمایید.

کتاب ماتریکس الهی

گرگ برادن
گرگ برادن (متولد 28 ژوئن 1954) نویسنده آمریکایی عصر جدید است که به دلیل حضور در بیگانگان باستان و نمایش خود "پیوندهای گمشده" و انتشارات دیگر در مورد پیوند علم و معنویت مشهور است. وی به دلیل ادعای خود مبنی بر قطب مغناطیسی زمین در حال بازگشت است، مود توجه قرار گرفت. برادن استدلال كرد كه تغيير در ميدان مغناطيسي زمين ممكن است تأثيري در DNA انسان داشته باشد. او همچنین استدلال كرده است كه احساسات انسان بر DNA اثر می گذارد و دعای جمعی ممكن است اثرات جسمی شفابخش داشته باشد. وی کتابهای زیادی را از طری...
قسمت هایی از کتاب ماتریکس الهی (لذت متن)
کهن ترین و گرانمایه ترین سنتهای خردمندانه به ما یادآور می شوند که تنها یک زبان برای حرف زدن با ماتریکس وجود دارد، زبانی که نیاز به هیچ کلام و حرکتی ندارد. زبانی آنقدر ساده که همگی می توانیم به راحتی با آن « حرف بزنیم » . زبانی که هر روز در زندگی خود به کار می بریم؛ زبان احساسات بشری. دانش امروزی دریافته که هر بار احساسی را تجربه می کنیم، تغییراتی شیمیایی از جمله در PH و هورمونهایمان ایجاد می شود که بازتاب احساسات ماست. در طی تجربه های « مثبت » مانند عشق، همدردی و بخشش واحساسات « منفی » مانند نفرت، قضاوت کردن و حسادت، ما در هر لحظه از قدرت تثبیت و یا انکار هستی خود برخوردار می شویم. آن احساسی که چنین قدرتی را در بدن اعمال می کند قادر است نیروی خود را تا دنیای کوانتوم در فراسوی جسم نیز گسترش دهد. اگر در نظر بگیریم ماتریکس الهی مانند یک پتوی عظیم است که آغاز و پایانش در قلمرو ناشناخته هاست و همه چیز را می پوشاند، شاید به درک آن کمک کند. این پوشش لایه هایی در عمق های مختلف داشته و همیشه در همه جا هست. جسم ما، زندگی ما و هرآنچه که می شناسیم در میان الیاف آن وجود دارد و روی می دهد. از همان ابتدای به وجود آمدن در رحم مادر تا ازدواج، طلاق، دوستی ها، شغل ها و همه تجربه هایمان را می توان به مثابه « چین » هایی در این پتو دانست. از دیدگاه کوانتومی، همه چیز از اتم های ماده و تیغه های نازک علف گرفته تا کالبدهای ما، این سیاره و فراسوی آن را می توان « بهم خوردگی » هایی در الیاف نرم این پتوی زمان مکان محسوب کرد. شاید تصادفی نباشد که در سنتهای معنوی و ادبی باستان، هستی را همین گونه توصیف کرده اند. برای مثال « وداها » درباره یک « شعور ناب » واحد سخن می گوید که در تمام جهان هستی نشت کرده و آن را در برگیرد. در این سنتها، احساسات، عواطف، عقاید و همه قضاوتهایی که به دنبالشان می آیند همچون به هم خوردگی ها و آشفتگی هایی پدیدار می شوند که در یک بستر نرم و ساکن ایجاد می گردند.