کتاب مجموعه هشت جلدی ماجراجویان

El taller de emociones Series
کتاب های کارگاه احساسات
کد کتاب : 29194
مترجم :
موناسادات محمدپور
شابک : 978-6007543436
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 390
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت
تعداد جلد : 8

معرفی کتاب مجموعه هشت جلدی ماجراجویان اثر السا پونست

مجموعه هشت جلدی ماجراجویان السا پونست نویسنده معروف و مرجعی مهم در حیطه هوش هیجانی است. او در این مجموعه ماجراهای مهیجی را با کارگاه احساسات برای کودکان تلفیق کرده است. در این مجموعه تمام افراد خانواده بستری برای رشد هوش هیجانی خود کشف می کنند. ماجراجویان، الکسیا، تاسی و سگشان روکی هستند که نمی دانند در آستانه یک کشف بزرگند. آن ها قرار است بفهمند چگونه می توانند کارهای خارق العاده ای با احساساتشان انجام دهند. ماجراجویان به همراهی مرغ دریایی به نام فلورستان که مربی با تجربه و خلاق احساسات است، هر شب با چالش های سرگرم کننده و غیرعادی روبرو می شوند. از طریق ماجراجویی های آن ها، مدیریت احساسات را با روش های منطقی یاد می گیریم. هم چنین می توانیم برای هیجاناتمان نام بگذاریم، آرامشان کنیم و از این طریق رفتارمان را کنترل کنیم.

کتاب شماره ۱ : ماجراجویان بلندتر می پرند، شامل نکات کلیدی برای کنترل ترس
کتاب شماره ۲ : ماجراجویان در جستجوی گنج، شامل نکات کلیدی برای برقراری ارتباط بهتر با دیگران
کتاب شماره ۳ : ماجراجویان و فانوس دریایی، شامل نکات کلیدی برای برقراری ارتباط بهتر با دیگران
کتاب شماره ۴ : ماجراجویان و راز دایناسور، شامل نکات کلیدی برای مدیریت و کنترل خشم
کتاب شماره ۵ : ماجراجویان در کشور اسب های تک شاخ، شامل نکات کلیدی برای کنترل غم
کتاب شماره ۶ : ماجراجویان و جشن در بازار، شامل نکات کلیدی برای ایجاد خوشحالی و خوش بینی
کتاب شماره ۷ : ماجراجویان و ماجرای رم، شامل نکات کلیدی برای کنترل حسادت
کتاب شماره ۸ : ماجراجویان و مسابقه طرح خلاق، شامل نکات کلیدی برای گسترش خلاقیت

کتاب مجموعه هشت جلدی ماجراجویان

السا پونست
السا پونست بانل نویسنده و فیلسوف اسپانیایی، دختر محبوب علمی ارواردپونست است.وی در دهه 60 در لندن متولد شد. وی در هائیتی، ایالات متحده و مادرید بزرگ شد. و دارای مدرک فلسفه و نامه های دانشگاه آکسفورد و فوق لیسانس علوم انسانی است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از دانشگاه خودمختار مادرید و فوق لیسانس آموزش متوسطه از UCJC است. او دو دختر دارد.
قسمت هایی از کتاب مجموعه هشت جلدی ماجراجویان (لذت متن)
همگی با هم پس از خوش آمد گویی به مربی شان، یک صدا، گفتند: « ما ماجراجویان هستیم! آماده ایمبرای ماجراجویی!» عجله کنید ! همه به دنبال من می رویم تا دنیایی جدید کشف کنیم...چن ثانیه بعدهمه روی عرشه ی قایق احساسات بودند. فلورستان در حین گشتنبین یادداشت های داخل تبلتش گفت: « خب به نظر می رشد که آزمون امشب فقط به خودتان بستگی دارد...»

آزمون امشب ، همان طور که آلکسیا خواسته، برای درک بهتر ناراحتسه، ماجراجویان پرسیدد « چطور می توانیم انجامش دهیم؟ - همان طور که از ماجراهای قبل می دانید، همه ی احساسات می خواهند یک چیزی به ما بگویند. غم و ناراحتی هم وقتی می آید سراغمانکه فکر می کنیم داریم چیزی را از دست می دهیم یا داریم تنها می شویم. سپس چشمکی زد و گفت : باید راهی برای هیجان دادن به خودمان پیدا کنیم.

تاسی گفت: « معلم به من برای تهییه ی ساندویچ صلح، نفس عمیق را یاد داد، باید این جوری انجامش بدهیم: مثل یک درخت که ریشه اش تو زمینه، صاف و محکم می ایستیم، می توانی درخت مورد علاقه ات را انتخاب کنی: بید مجنون، سرو، بن سای، درخت پرتقال یا ... حالا در حالی که با بینی هوا را به داخل می کشید، در ذهنتان تا سه بشمارید: یک...دو...سه... این جوری سینه اتان را باد میکنید. حالا خیلی آرام هوا را خارج کنید و بشمارید ۱...۲...۳...۴...۵...۶ (بهتره با صدای فوت هوا را خارج کنید.). سپس با افتخار اضافه کرد: «اگر خواستید، می توانید تصور کنید هوایی که از دهنتان خارج می شودهوای عصبانی به رنگ تیره است. در مقابل هوایی که از بینی تان تنفس می کنید، هوای تمیز، رنگارنگ و شاده. می توانید رنگی را که خیلی دوست دارید انتخاب کنید!»