کتاب قدرت اینستاگرام

Instagram Power
کد کتاب : 29261
مترجم :
شابک : 978-6002478863
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قدرت اینستاگرام اثر جیسن مایلز

کتاب قدرت اینستاگرام چاپ سوم ویرایش جدید یکی از جدیدترین کتابهای کاربردی و آموزشی در زمینه بازاریابی در اینستاگرام است که به صورت گام به گام تمامی نکات مهم و ضروری برای فعالیت تاثیرگذار و مطلوب در اینستاگرام را ارائه کرده است.
این کتاب در 19 فصل تمامی اقدامات لازم که صاحبان کسب و کار باید از ابتدا تا انتها در فضای مجازی و پلت فرم اینستاگرام انجام دهند را با مثال های واقعی توضیح داده است. قطعا با خواندن چند سطر از کتاب متوجه توانایی و تلاش ارزشمند نویسنده برای تولید محتوای منحصر به فرد و جذاب در این کتاب خواهید شد.

کتاب قدرت اینستاگرام

جیسن مایلز
جیسون مایلز به عنوان محبوب ترین مربی تجارت الکترونیک Udemy در رتبه بندی قرار گرفته است.در سال 2008 لیبرتی جین، یک انتشارات دیجیتال مستقر در منطقه سیاتل تأسیس کرد. با بیش از 3.3 میلیون کتاب راهنمای دیجیتالی که تا به امروز بارگیری شده است، این شرکت از رسانه های اجتماعی بطور گسترده ای برای تبلیغ سایت اصلی تجارت الکترونیکی خود ، www.pixiefaire.com استفاده می کند. Pixie Faire در رتبه 1/10 از 1٪ از کل سایتهای Shopify بر اساس ترافیک سایت در سراسر جهان قرار دارد و توسط Shopify به نمایش در آمده است.