کتاب قاف

Ghaf
(بازخوانی زندگی آخرین پیامبر)
کد کتاب : 29348
شابک : 978-6006889658
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 1164
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب قاف اثر یاسین حجازی

یاسین حجازی دو کتاب دارد. کتاب نخست او به نام "آه" تصاویر و دیالوگ هایی را در مورد شخصیت های دخیل در حادثه ی کربلا روایت کرده است. کتابهای او بیشتر پیرامون مضامین دینی و تاریخی نوشته شده اند. هر دو کتاب حجازی از بهترین کتابهای چاپ شده در قاب موضوعی خود میباشند و جزء پرفروشهای بازار کتاب هستند.
کتاب قاف بازخوانی زندگی رسول مکرم اسلام از سه متن کهن به نام های تفسیر سورآبادی، سیرت رسول الله و شرف النبی است که از ولادت تا رحلت آخرین فرستاده الهی را برای خواننده روایت می کند. یاسین حجازی برای نوشتن این کتاب سه سال زمان گذاشته تا تصویری روایی و مبتنی بر مستندات تاریخی را برای خواننده به صورت خطی روایت کند.

کتاب قاف

یاسین حجازی
یاسین حجازی متولد 1357 است.کتابهای او بیشتر پیرامون مضامین دینی و تاریخی نوشته شده اند. هر دو کتاب حجازی از بهترین کتابهای چاپ شده در قاب موضوعی خود میباشند و جزء پرفروشهای بازار کتاب هستند.
قسمت هایی از کتاب قاف (لذت متن)
ابلیس در جزیرۀ دریا بر تخت بلرزید و تختش نگوسار شد و وی از تخت درافتاد و بانگی بکرد. پس فریاد می کرد چنان که همه دیوان رو ی زمین بشنیدند و روی به وی نهادند. چهل روز تخت وی نگوسار بود. لرزه بر همه دیوان افتاد. دیوان ستنبه گفتند: «چه کنیم؟ چه افتاده است؟» ابلیس گفت: «بزاد آن کس که از بهر وی مرا سجود آدم فرمودند! بزاد آن کس که به ســبب وی مــرا ملعنت کردند! بــزاد آن کس که به ســبب وی بدیــن روز افتاده ام! بزاد آن کس که کونیــن و عالمین برای او آفریده اند."