کتاب در میان روضه هایت زندگی کردن خوش است

Dar Mian-e Roze-hayat
کد کتاب : 31758
شابک : 978-6008031574
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب در میان روضه هایت زندگی کردن خوش است اثر محسن عباسی ولدی

کتاب حاضر، روضه هایی را از شهدای کربلا با بیانی ساده و روان و متفاوت بیان کرده است.
این کتاب می خواهد بگوید می شود روضه خواند و گریست؛ اما رسم زیستن را هم یاد گرفت. آمیختگی سبک زندگی با روضه، ویژگی برجسته این کتاب است.
این کتاب مجموعه ای از متن های ادبی است که میان موضوعات مختلف و کاربردی در حوزه خانواده و تربیت فرزند با روضه های کربلایی اتصال برقرار می کند.
این کتاب می تواند در ایده پردازی به شاعران آیینی و ستایشگران اهل بیت (ع) راهگشا باشد و هیئت را بدون اینکه از مسیر خود خارج کند، به فضایی برای تقویت بنیان خانواده و بالا بردن انگیزه مخاطبان در جهت عمل کردن به آموزه های تربیتی و اخلاقی خانواده تبدیل کند.

کتاب در میان روضه هایت زندگی کردن خوش است

محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی متولد سال 1355 در تهران می باشد. وی دارای دیپلم ریاضی وتحصیلات حوزوی در سطح ۳؛ کارشناسی ارشد فقه و اصول می باشد. از وی کتاب های متعدد شامل کتاب های ذیل چاپ شده است:۱. بگو یا امام رضا؛ انتشارات ائمه(ع)؛ ۱۳۸۱.۲. شقایق؛ انتشارات بوستان کتاب(دفتر تبلیغات حوزة علمیة قم)؛ ۱۳۸۲.۳. گلی گم کرده ام؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۲.۴. نقطه سر خط؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۳.۵. ردپایی آشنا؛ نشر شاهد؛ ۱۳۸۵.۶. دیروز، امروز، فردا؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۵.۷. بهانه بودن(دل نوشته هایی به رنگ انتظا...