کتاب من میترا نیستم

I'm not Mitra
کد کتاب : 31627
شابک : 978-6229915325
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی

کتاب من میترا نیستم درباره زندگی زینب کمایی دختر 14 ساله ای که سوژه ترور منافقین بود. کتاب من میترا نیستم در گذشته با عنوان راز درخت کاج منتشر شده بود که پس از ویرایش و بازنویسی مجدد توسط نویسنده و ناشر جدید با عنوان من میترا نیستم منتشر شد.
کتاب من میترا نیستم روایتی است از زندگی دختری نوجوان و انقلابی به نام " زینب کمایی " که در ابتدای دهه شصت و در کوران تحرکات شوم سازمان منافقین، به دلیل فعالیت های مذهبی - سیاسی اش مورد خشم و کینه اعضای این گروه قرار میگیرد.

معصومه رامهرمزی یکی از امدادگران دوران دفاع مقدس است که از سال 1359 و در سن 14 سالگی به عنوان امدادگر، از پشتیبانی هلال احمر جنوب به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد. رام هرمزی که درطول جنگ به صورت متفرقه موفق به اخذ دیپلم شده بود، یک سال بعد از اتمام جنگ تحمیلی یعنی در سال 1368 در دانشگاه شهید چمران اهواز در رشته معارف و الهیات اسلامی به تحصیل پرداخت و پس از آن مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه آزاد تهران مرکز دریافت کرد.وی مدت 16 سال است که به تدریس و نویسندگی کتاب ومقاله مشغول است و تاکنون کتاب های «یکشنبه آخر» و « بر بال ملائک» که دست نوشته های وی از خاطرات جنگ را شامل می شود به چاپ رسانده است. وی هم اکنون در دفتر هنر و ادبیات مقاومت حوزه هنری مشغول به فعالیت است.

کتاب من میترا نیستم

معصومه رامهرمزی
معصومه رامهرمزی (متولد 1965) نویسنده، محقق، مددکار اجتماعی و انسان دوست ایرانی است. وی به خاطر نجات جان سربازان ایرانی در جنگ ایران و عراق مشهور شده است.رامهرمزی در سال 1989 به دانشگاه شهید چمران رفت و لیسانس گرفت. وی مدرک کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دریافت کرد.