کتاب طراحی با سمت راست مغز

The New Drawing on the Right Side of the Brain
کد کتاب : 31994
مترجم :
شابک : 978-9646130241
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1979
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی با سمت راست مغز اثر بتی ادواردز

هنگامی که طراحی با سمت راست مغز برای اولین بار در سال 1979 منتشر شد، در عرض دو هفته در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و بیش از یک سال در آنجا ماند. در سال 1989، زمانی که دکتر بتی ادواردز کتاب را اصلاح کرد، دوباره به فهرست تایمز رفت. اکنون دکتر ادواردز بیستمین سالگرد کتاب کلاسیک خود را با ویرایش دوم اصلاح شده جشن می گیرد.
در طول دهه گذشته، دکتر ادواردز مطالب خود را از طریق آموزش صدها کارگاه و سمینار اصلاح کرده است. این نسخه شامل:
-آخرین پیشرفت ها در تحقیقات مغز
-مطالب جدید در مورد استفاده از تکنیک های ترسیم در دنیای شرکت ها و آموزش
-آموزش بیان خود از طریق نقاشی
-بخش به روز شده در مورد استفاده از رنگ
-اطلاعات دقیق در مورد استفاده از پنج مهارت اساسی طراحی برای حل مسئله
طراحی با سمت راست مغز که به سیزده زبان ترجمه شده است، پرکاربردترین راهنمای آموزش طراحی در جهان است. مردم تقریبا از هر طبقه ای از زندگی - هنرمندان، دانشجویان، مدیران شرکت ها، معماران، مشاوران املاک، طراحان، مهندسان- رویکرد انقلابی آن را برای حل مشکلات به کار گرفته اند. لس آنجلس تایمز به بهترین وجه گفته است: «نقاشی با سمت راست مغز نه تنها کتابی درباره نقاشی است، بلکه کتابی درباره زندگی است. این رویکرد درخشان در آموزش طراحی... نباید نادیده گرفته شود."

کتاب طراحی با سمت راست مغز

بتی ادواردز
بتی ادواردز (متولد 1926 در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا) یک معلم هنر و نویسنده آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب خود در سال 1979 طراحی در سمت راست مغز (در آوریل 2012، در چهارمین نسخه) شناخته شده است. وی تا زمان بازنشستگی در اواخر دهه 1990 در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، لانگ بیچ تدریس و تحقیق کرد. در آنجا، او مرکز کاربردهای آموزشی تحقیقات نیمکره مغز را تأسیس کرد.