کتاب طراحی بدن انسان

Figure Drawing
طرح و خلاقیت
کد کتاب : 53594
مترجم : مهرنوش عسگری طاری
شابک : 978-9643060787
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی بدن انسان اثر میشل هامپتون

طراحی بدن انسان، طرح و خلاقیت کتابی آموزشی است که برای هنرمندان مبتدی و با تجربه طراحی شده است. این کتاب بر درک ساده آناتومی سطح تأکید می کند تا مکانیک شکل را روشن کند، اختراع را تسهیل کند و در نهایت مجموعه مهارتی ایجاد کند که می تواند با موفقیت در رسانه های دیگر اعمال شود. علاوه بر این، این کتاب به شدت بر استفاده عملی تمرکز دارد و مطمئن می شود که هنرمند می تواند مراحل ارائه شده در اینجا را در یک فرآیند کاری منسجم جذب کند.
در ابتدای این کتاب آمده است:
" طراحی حالت در اولین بخش کتاب با روشهای حسی بسیار در جهت تأکید و اهمیت بخشیدن به اغراق در طراحی ارائه شده است و در جای دیگر برای نمایش و معرفی حالت کلی بدن به کار می رود. در هر دو حالت و در سرتاسر کتاب، طراحی حالت برای معرفی کلیت طرح، قابل اهمیت است و می توان آن را به عنوان یک مسیر بی انتها در نظر گرفت. طراحی حالت همانند آرماتور (میله ی فلزی) در مجسمه عمل می کند و یا می تواند به عنوان ابزاری برای توسعه یک انیمیشن سه بعدی نیز به کار رود. برای رسیدن به یک طرح تأثیرگذار باید ویژگی های اصلی و اساسی شخصیت فیگور که در مقابل شما و یا در ذهن است، مدنظر قرار گرفته شود.
طراحی حالت برحس کلی فیگور و فضای بیرونی آن متمرکز است. بنابراین هدف شما عدم پرداختن به جزئیات و ایجاد طرح های سریع می باشد، زیرا هدف فقط ترسیم حالتی است که مدل به خود گرفته است."

کتاب طراحی بدن انسان